Counter Strike Türkçe Wikia
Advertisement
Genel Bakış
Galeri
Rehber

Bank (de_bank), Counter-Strike: Global Offensive 'de yer alan bir Yıkım haritasıdır.

Genel bakış[]

Bank, belirtilmemiş bir ABD şehrinin merkezinin hemen dışında yer alan bir bankadır.

Bu haritada 2 taraf vardır: Professional ve SWAT.

İki takım da birbirinin tam tersi yerde oyuna başlar. Teröristlerin spawn noktası bankanın arkasındayken Anti Teröristlerinki bankanın önündedir ve içeri girebilmek için sokağı geçmeleri gereklidir. Bu haritada yakın ve orta mesafe savaş ağırlık basmaktadır ve eylemlerin çoğu bankanın içinde veya çatısında gerçekleşir.

Resmi açıklama[]

Anti Teröristler: Teröristlerin kasayı patlatmasını engelleyin. Takım üyeleri hedeflenen bölgeyi tehdit eden her bombayı imha etmek zorundadır.

Teröristler: C4'ü taşıyan Terörist kasayı patlatmak zorundadır.

Diğer Notlar: Bu bir Yıkım haritasıdır ve oyuncular silah satın alamaz. İlk rauntta bir tüfekle başlayan oyuncu rauntta en az bir kişiyi öldürebilirse sonraki raunta daha zayıf bir silahla başlar. 10 raunttan sonra takımlar değişir ve bir takım 11 raunt kazandığında maç sona erer.

Başarımlar[]

Global Uzmanlık
Bank On It csgo Bankanın Müdavimi
Bank'de beş maç kazan.

Kullanılmayan içerik[]

  • Bütün PAYDAY 2 maskeleri 23 Mayıs 2017 güncellemesinden itibaren kaldırılmıştır fakat oyun dosyalarında bulunabilir.

Diğer bilgiler[]

  • Çoğu Yıkım haritasında olduğu gibi bu harita da bir Left 4 Dead haritasına aşırı benzerlik göstermektedir. Bu olayda Bank haritası ilk haritadaki Burger Tank restoranına ve Left 4 Dead 2 'deki Hard Rain senaryosunun finaline benzerlik göstermektedir. Tartışılabilir olarak bu harita Yıkım haritalarının Left 4 Dead 'den en çok değiştirilmiş olanıdır.
  • Bu haritanın Deleted Scenes görevi Miami Heat 'e bir gönderme olma ihtimali yüksektir. Ayrıca her ikisi de SWAT takımını bulundurur.
  • Bank, Valve ve oyunun geliştiricileri işbirliğiyle bir PAYDAY 2 soygunu olmuştur. Charlie Santa/Sierra olarak da bilinir.
    • Charlie Santa/Sierra, NATO fonetik alfabesiyle CS anlamına gelir. "Santa" ismi de haritanın Noel temasıyla uyumlu olması için eklenmiştir.
    • PAYDAY 2 'deki Charlie Santa görevindeki bankanın Washington DC'de olduğundan bahsedilir.[1].
    • Ayrıca 18 Aralık 2013 güncellemesiyle PAYDAY 2 karakterlerinin maskeleri CS:GO haritası Bank'te bulunabiliyordu. [2] 23 Mayıs 2017 güncellemesiyle maskeler haritadan kaldırıldı.
      • Dallas maskesi terk edilmiş dükkanın arka odasının uzak köşesindeki kutuların arkasında bulunabiliyordu.
      • Wolf maskesi T Spawn'daki bir çöp kutusunun içinde bulunabiliyordu.
      • Hoxton maskesi bankaya bitişik terk edilmiş dükkanda sayacın altında bulunabiliyordu.
  • Bu harita Vostok 'un CS:GO remake'inde kullanılmayı düşünülmüş bazı ögeleri kullanır. En iyi fark edilebilen öge ise dükkandaki masanın üstündeki Romanya bayrağıdır.

Kaynakça[]

Advertisement