Counter Strike Türkçe Wikia
Advertisement
Genel Bakış
Galeri

Blacksite (dz_blacksite), Counter-Strike: Global Offensive 'de bir Danger Zone haritasıdır. Harita oyuna 6 Aralık 2018 güncellemesi ile eklenmiştir.

Genel bakış[]

Harita Danger Zone oyun moduna özel olarak tasarlanmıştır. Haritada 16 veya 18 kişiyle birlikte silahlar ve ekipmanlar bulup hayatta kalmaya çalışmanız gerekir. Diğer CS:GO haritalarına oranla Blacksite çok daha büyüktür. Haritada sığınaklar, bir otel, bir radyo istasyonu, konteynırlar gibi bölgeler mevcuttur.

Yayınlanmadan önce[]

  • Haritanın oyuna eklenmeden önceki adı "survival_Island" ve "mg_xl_Enclave" olarak bilinir.
    • Haritayla ilgili ilk bilgi 10 Ekim 2016 güncellemesiyle mapautocompile.txt dosyasının içine eklenmiştir.

map: survival_island vbsp: vvis: -mpi vrad: -mpi -hdr -textureshadows -staticproppolys -StaticPropLighting -final other: navanalyze=false

  • 1 Aralık 2017 güncellemesi sırasında, haritanın soundscape script dosyası[1] oyuna eklendi. Sesler/ambiyans sesleri tamamlanmamış bir şekilde endüstriyel bölgeler, normal binalar, orman ve kıyı şeridi için eklendi. Ayrıca bir bölge "Crawlspace in house on the hill" adıyla listelenmiştir. Bu bölge korkunç ambiyans sesleri ve rehine nefes alma sesleri kullanmaktaydı.
  • Enclave haritasına referanslar 6 Temmuz 2018 güncellemesiyle eklenmiştir ve bir Valve çalışanı 8 Kasım'da beta çalışma kısmında oynarken görülmüştür.[2].
  • Bir Valve çalışanı 2 Aralık'ta beta çalışma kısmında Blacksite oynarken görülmüştür.[2].

Ek bilgiler[]

  • "Otel" bölgesinde "3" numaralı kilitli odaya "2" numaralı odadan ulaşılabilir. Bu kilitli odadaki monitörler bazen bazı sayılar okumaktadır. Bu sayılar çözüldüğünde Portal oyununun şarkısının başlangıç sözleri ortaya çıkmaktadır.
    • Birçok oyuncu bunu fark ettiklerinde Portal serisinin üçüncü oyunuyla ilgili olacağını zannetmiştir fakat yapımcılar bunu reddetti ve sadece bir easter egg olduğunu belirttiler.

Kaynakça

  1. soundscapes_island.vsc
  2. 2,0 2,1 What to Expect from CS:GO's Next Operation., Youtube'da
Advertisement