Counter Strike Türkçe Wikia
Advertisement

Hankagai (de_hankagai), Counter-Strike: Condition Zero ile Counter-Strike Xbox versiyonunda yapım aşamasındayken bulunan haritalardan biriydi.

Genel Tanım[]

Hankagai Japonya'da modern bir şehirde yer alır. Bu harita karanlık sokaklar ve birden fazla satın alma bölgeleri olan bir haritaydı. Bombalama alanlarından biri CT Spawn'a yakın olup birinci satın alma bölgesinin yanındaydı.

Geliştirme Aşaması[]

Hankagai, Gearbox Software oyunun geliştirilmesiyle sorumluyken Erik Doescher tarafından tasarlanmıştır. Medyada (GameSpot, GameStar, PC Games, PC Action vb.) bir çok video ve ekran görüntülerine çıkmıştır.

Harita Counter-Strike: Condition Zero'nun yeniden düzenlenmiş grafiklerini kullanmıştır. Ve muhtemelen bu yüzden Alman PC Games oyun magazini tarafından en güzel harita olarak seçilmiştir.

Ritual Entertainment oyunu geliştirmeye başlayınca Hankagai ismini değiştirmeyerek Counter-Strike: Condition Zero Deleted Scenes'te tek oyunculu olması için yeniden düzenleyip ayrı bir senaryo olarak sunmuştur. Bu tek oyunculu senaryo Hankagai'nin var olan harita yapısını değiştirip, dokuların birkaçını silip, bazılarını bırakmıştır. Bunun yanında yeni dokularda eklenmiştir.

Haritanın Görsel Özellikleri[]

  • Sahte yansımalar
  • Neon tabelalar
  • 3B Arkaplan
  • Kırılabilen otomatlar
  • Hafif sis
Advertisement