FANDOM

Genel Bakış

CSGO Nova Inventory
Nova
Oyun(lar) Game icon 730
Fiyat $1200
Köken Italy flag İtalya
Kalibre 12 gauge caliber
Şarjör kapasitesi 8 / 32
Ateşleme mod(ları) Pompalı
Ateşleme hızı 68 RPM
Kullanan Anti Teröristler
Teröristler
Hareket hızı
(saniye başına birim)
220 / 250 (%88)
Leş ödülü $900 (Rekabetçi)
$450 (Basit Eğlence)
Hasar 26 (1 boncuk)
243 (1 atış)
Geri tepme kontrolü 1 / 26 (%4)
İsabetli mesafe 3.2 m
Zırh delicilik  %50
Delme gücü 0
Durdurma gücü 540
Range Modifier 0.7
Kolay erişim B-2-1
İsim weapon_nova

Nova'nın ucuz fiyatı, onu nakit sıkıntısı çeken takımlar için müthiş bir pusu silahı haline getirir.
―Resmi açıklama

Nova, Counter-Strike: Global Offensive 'de yer alan bir pompalı av tüfeğidir. Eski Counter-Strike oyunlarındaki Leone 12 Gauge Super 'ın yerini doldurur.

Genel bakış

Benelli Nova, bit İtalyan av tüfeğidir. Oyunda 8 adet 12 gauge av tüfeği fişeği ile doludur. Hem Teröristler hem de Anti Teröristler tarafından satın alınabilir.

Sawed-Off ile birlikte en ucuz av tüfeği seçeneğidir. Düşük güçte olmasına rağmen yüksek leş ödülü, Nova 'yı sağlam bir ekonomik yatırım yapar. Pompalı olmasından dolayı düşük atış hızına sahiptir.

Çok yakın mesafede, Nova bütün boncukları isabet ettiği takdirde oyuncuyu tek atışta öldürür. Fakat aynı zamanda bütün av tüfeklerinin arasında en düşük zırh deliciliğe sahiptir. Bu yüzden zırhlı düşmanlara karşı diğer av tüfeklerine göre daha etkisizdir ama en düşük boncuk dağılımına sahip olması bu eksikliğini telafi eder.

Nova ayrıca oyundaki delicilik gücü sıfır olan tek silahtır. Duvar, kutu gibi objeleri delebilme yeteneğine sahip değildir.

Yeniden doldurma işlemi silaha fişekleri tek tek doldurarak yapılır. Yeniden doldurma esnasında ateş etmek mümkündür.

Bütün av tüfekleri gibi, Nova ×3 leş ödülü katlayıcısına sahiptir. Rekabetçi'de leş ödülü $900 iken Basit Eğlence'de $450'dir.

Hasar değerleri

Hitbox Birincil Saldırı
Zırhsız Zırhlı
Kafa 106 52
Göğüs ve Kol 26 13
Karın 32 16
Bacak 19 19
Her atış 9 boncuk içerir.
Kırmızı, ölümcül hasarı belirtir.

Taktikler

  • Nova'nın düşük boncuk dağılımından dolayı kullanıcılar, düşmanın kafasına veya gövdesine ateş ederken rahatça hareket edebilir.
    • Bu özelliği Nova 'yı dar alanlar bulunduran haritalarda ideal bir silah haline getirir.
    • Nova küçük haritalarda hareket halindeyken mükemmel bir silahtır.
    • Dahası, bu silah orta mesafeli çatışmalarda biraz daha uygun bir silahtır. Maksimum hasar için kafaya nişan alın.
    • Nova 'nın en düşük hasar veren av tüfeği olduğunu da aklınızda bulundurun.
  • Rekabetçide Nova etkili bir anti eco yatırımıdır. Tabanca raundunu kaybeden düşmanlar büyük ihtimalle zırh almayacağından kolay bir şekilde öldürülebilir.
  • Bütün oyuncuların zırh kuşandığı bir durumda Nova eco rauntları için kötü bir seçimdir. Zırhlı düşmanlara karşı hasarı %50 küsür azalır.

Başarımlar

Silah Uzmanlığı
Nova Expert csgo Nova Ustası
Nova ile 100 düşmanı öldür.

Ek bilgiler

  • Nova, Sawed-Off ile aynı yeniden doldurma animasyonuna sahiptir. Ayrıca Sawed-Off ve MAG-7 ile de aynı pompa sesine sahiptir.
    • Nova 'nın pompa sesi Left 4 Dead 2 'deki Pompalı Av Tüfeği'nden alınmadır.
  • Silahın sol yanında 'BENETTI' baskısı vardır. Bu baskı büyük ihtimalle Nova 'nın üreticisi Benelli'den telif hakkı yememek için yapılmıştır.
  • Nova 8 haznelik şarjöre sahip olmasına rağmen, oyun içi modeli standart 4 hazne tüp şarjör ile gösterir.