FANDOM

Переможете в матчі, набравши найбільшу кількість балів. Вбивства, здійснені різними типами зброї, приносять різну кількість балів. Скористайтесь перевагами бонусного часу, щоб підвищити свій рахунок.
— Офіційний опис
Deathmatch-1-

Бій насмерть (англ. Death Match) — один з режимів гри у Counter-Strike: Global Offensive. Він був реалізований у оновленні від 23 січня 2013.[1] Режим заснований на однойменній популярній модифікації.

Опис Редагувати

До Global Offensive було кілька модифікацій з даним режимом, а точніше був DM «кожен сам за себе», командний ДМ і командний DM з точкою закладки вибухівки. Бій насмерть у Global Offensive був доданий у оновлені від 12 листопада 2012, це був командний бій без якихось завдань (закладка/знешкодження вибухівки або спасіння заручника). На даний момент у Бої насмерть гравцям треба вбивати гравців команди суперника. Після 10 хвилин матч закінчується і гравець з найбільшою кількістю балів відображається у якості переможця, а з ним і гравці, що зайняли 2-е і 3-е місця.

Ґеймплей Редагувати

Гравці можуть відроджуватися нескінченно з бронею і шолом протягом декількох секунд після смерті. Після відродження відтворюється характерний звук, який чутний всім поблизу. Гравець буде невразливий протягом 6 секунд, з можливістю відкрити меню купівель. Патрони у запасі нескінченні, «придбати» можна будь-яку зброю, окрім гранат і кусачок. Спорядження видається або випадкове, або те, яке гравець візьме, залежить від вибору гравця. Як тільки гравець почне ходити або стрільне, його невразливість зникне протягом секунди, а меню купівель буде недоступно. Вбивство ворогів або допомога у вбивстві буде приносити вам бали замість грошей або нової зброї. Також можна набрати перевагу над ворогом.

Бонус Редагувати

Під час матчу вибирається випадкове зброя, яке 30 секунд буде давати додаткові +5 або більше балів за вбивство або допомогу в вбивстві. Гравцям дається можливість відродитися з бонусною зброєю, натиснув «G» (за замовчуванням), поки діє бонус. Якщо відроджений гравець з невразливістю вибере бонусну зброю натисканням «G», йому вдасться зброя без відродження. До операції «Авангард» бонусними зброями були тільки зброя, доступні обом командам. Але після виходу операції «Авангард» будь-які зброї можуть бути бонусними. Якщо зброя недоступно одній команді, їй будуть давати аналог цієї зброї (наприклад M4A4/M4A1-S для спецназа, AK-47 для терористів). Після здійснення 3-х вбивств з будь-якої зброї гравцеві дається медичний шприц.

Нагороди Редагувати

Бали Редагувати

Бали Зброя
20 Ніж
12 Усі пістолети, дробовики, ПП і Zeus x27, винятки XM1014 (11 балів), MP7 (11 балів) і P90 (11 балів).
11 Всі штурмові гвинтівки, SSG 08, XM1014, P90 і MP7.
10 Все снайперські гвинтівки і кулемети, виняток SSG 08 (11 балів).

Бонусні бали Редагувати

Бали Зброя
6 Ніж
6 P250, Dual Elites, Nova, MP7, UMP-45, ПП-19 Бізон, Zeus x27
5 XM1014, P90, AWP, M249, Negev

Інше Редагувати

Історія оновлень Редагувати

21 листопада 2014
  • Виправлений розрахунок бонусних балів для місій в режимі Бій насмерть.

Див. також Редагувати

Примітки Редагувати

  1. http://store.steampowered.com/news/9802