Вікі Counter-Strike
Advertisement
Aquote1 Переможете в матчі, набравши найбільшу кількість балів. Вбивства, здійснені різними типами зброї, приносять різну кількість балів. Скористайтесь перевагами бонусного часу, щоб підвищити свій рахунок.
Офіційний опис
Aquote2
Deathmatch-1-

Бій на смерть (англ. Death Match) — один з режимів гри у Counter-Strike: Global Offensive. Він був реалізований у оновленні від 23 січня 2013.[1]. Режим заснований на однойменній популярній модифікації.

Опис[]

До Counter-Strike: Global Offensive було кілька модифікацій з даним режимом, а точніше був DM «кожен сам за себе», командний ДМ і командний DM з точкою закладення бомби. Бій на смерть у Counter-Strike: Global Offensive був доданий у оновлені від 12 листопада 2012, це був командний бій без якихось завдань (закладення/знешкодження вибухівки або звільнення заручника). На даний момент у Бої на смерть гравцям треба вбивати гравців команди суперника. Після 10 хвилин матч закінчується і гравець з найбільшою кількістю балів відображається у якості переможця, а з ним і гравці, що зайняли 2-е і 3-е місця.

Ґеймплей[]

Гравці можуть відроджуватися нескінченно з бронею і шоломом протягом декількох секунд після смерті. Після відродження відтворюється характерний звук, який чутний всім поблизу. Гравець буде невразливий протягом 6 секунд, з можливістю відкрити меню купівель. Патрони у запасі нескінченні, «придбати» можна будь-яку зброю, окрім гранат і кусачок. Спорядження видається або випадкове, або те, яке гравець візьме, залежить від вибору гравця. Як тільки гравець почне ходити або стрільне, його невразливість зникне протягом секунди, а меню купівель буде недоступно. Вбивство ворогів або допомога у вбивстві буде приносити вам бали замість грошей або нову зброю. Також можна набрати перевагу над ворогом.

Бонус[]

Під час матчу вибирається випадкова зброя, яке 30 секунд буде давати додаткові +5 або більше балів за вбивство або допомогу у вбивстві. Гравцям надається можливість відродитися із бонусною зброєю, натиснув «G» (за замовчуванням), поки діє бонус. Якщо відроджений гравець з невразливістю вибере бонусну зброю натисканням «G», йому надається зброя без відродження. До операції «Авангард» бонусними зброями були тільки зброї, доступні обом командам. Але після виходу операції «Авангард» будь-які зброї можуть бути бонусними. Якщо зброя недоступно одній команді, їй будуть давати аналог цієї зброї (наприклад M4A4/M4A1-S для ССО, AK-47 для терористів). Після здійснення 3-х вбивств з будь-якої зброї гравцеві дається медичний шприц.

Режими[]

Операція «Хижі води» представила два нових способів грати у бій на смерть. Це включає в себе FFA Deathmatch та командні бої на смерть.

FFA Deathmatch[]

FFA Deathmatch (вільно усім) — це режим, у якому будь-який інший гравець є ціллю. Щоб виграти, гравцеві потрібно мати найбільшу кількість вбивств до кінця гри (10 хв).

Командний бій на смерть[]

Командний бій на смерть — це режим, у якому інша команда є ціллю, а вся команда має пул переможних очок (ПО). Для перемоги команда повинна мати 100 програм або найбільшу кількість ПО до кінця гри (10 хвилин).

Класичний бій на смерть[]

Класичний бій на смерть — це режим, у якому ціллю є інша команда. Щоб виграти, гравець повинен мати найбільшу кількість вбивств на кінець гри (10 хвилин). Цей режим є оригінальним deathmatch до операції «Хижі води».

Нагороди[]

Бали[]

Бали Зброя
20 Ніж
12 Усі пістолети, дробовики, ПП і Zeus x27, винятки XM1014 (11 балів), MP7 (11 балів) і P90 (11 балів).
11 Всі штурмові гвинтівки, SSG 08, XM1014, P90 і MP7.
10 Все снайперські гвинтівки і кулемети, виняток SSG 08 (11 балів).

Бонусні бали[]

Бали Зброя
6 Ніж
6 P250, Dual Berettas, Nova, MP7, UMP-45, ПП-19 Бізон, Zeus x27
5 XM1014, P90, AWP, M249, Неґев

Інше[]

  • Допомога у вбивстві: 6 балів.
  • Вбивство курка: 1 бал.

Див. також[]

Примітки[]

Advertisement