Вікі Counter-Strike
Advertisement

as_ (Assassination, укр. Вбивство) — режим, у якому спецпризначенці супроводжуються VIP до зони спасіння, а терористи намагаються його вбити.

Опис[]

На таких мапах один гравець-спецвоєний стає VIP’ом: він не може нічого купувати, користується тільки пистолетом, але зате має подвійний бронежилет. VIP намагається дістатися до зони порятунку, спецпризначенці приховують його, а терористи — намагаються вбити. На мапах з даним сценарієм помітно обмежений вибір зброї: спецпризначенці, наприклад, не можуть купити AWP, а терористи — MP5. Враховуючи, що зона спасіння звичайно одна (хоча буває і декілька), а VIP не може купувати зброю, терористи мають перевагу над спецпризначенцем.

Тактика[]

Спецпризначенці на таких мапах повинні впритул слідувати за VIP’ом та приховувати його. Варто пам'ятати, що головне — його життя, тому усі спецпризначенці повинні негайно знищувати загрози, а при необхідності і самі підставлятися під кулі. VIP є повинен намагатися не отримувати шкоди і уникати сутичок, як якомога швидше слідуючи до зони порятунку.

Терористи повинні якнайшвидше зайняти зону порятунку і, ледве побачивши VIP, стріляти у нього. Саме він є пріоритетною метою, тому якщо є кілька ворогів, в першу чергу з них треба вбити VIP.

Умови перемоги[]

Для команди терористів[]

  • Вбити VIP
  • Не дати спасти VIP до закінчення часу раунду
  • Вбити усю команду спецпризначенці

Для команди спецпризначенці[]

  • Благополучно довести VIP до зони порятунку
  • Вбити всю команду терористів

З даних умов можна зробити висновок, що у команди терористів більше шансів на перемогу, ніж у команди спецпризначенці.

Відомі мапи[]

Advertisement