Вікі Counter-Strike
Advertisement
Ласкаво просимо на Вікі Counter-Strike!

Csgo wiki zaglav.png Csgo wiki zaglav2.png

Нові редагування | Нові файли | Необхідні статті! | Вхід або зареєструватися | Довідка

Ми маємо 2 нещодавно активних користувачів, 5299 редагувань і 700 медіа-файлів.
Приєднуйтесь до нас, вибираючи клавішу редагування на будь-якій сторінці 693 статей, щоб розпочати свою діяльність!
Вікі Counter-Strike — це вікі про ігри серії Counter-Strike і про все що з ними пов’язано. Ви можете внести свій внесок. Редагувати може хто завгодно і майже кожну сторінку! Знайдіть щось, що можна поліпшити, і почніть вносити свої редагування. Ви можете почати редагування вже зараз. Для того, щоб вносити редагування у статті або писати статті, не обов’язково реєструватися. У нас є правила, ознайомлення з ними вітається, але не є обов’язковим. Звертати увагу слід лише на те, щоб ця вікі стала краще після того, як Ви зробили редагування або написали статтю. В даної енциклопедії є статті про ігри серії, описується спорядження, зброя, мапи і можливі тактики.

Навігація

Зброя

Зрозумій, як грати зброєю

Читати далі >

Мапи

Грай на різних мапах

Читати далі >

Футляри

Відкривай футляри, щоб отримати кращий дроп

Читати далі >

Операції CS:GO

Історія усіх операцій за історію CS:GO

Читати далі >

Команди

Фракції команд

Читати далі >

Ґеймплей

Усе, що пов’язано з грою

Читати далі >

Ігри

Всесвіт CS:GO

Читати далі >

Режими

Різні ігри

Читати далі >

Останні оновлення CS:GO
Третьеобновление.png
Вийшло оновлення CS:GO від 24.06.2022 (за часом Valve апдейт від 23 червня 2022). Розробники продовжують покращувати керування на Steam Deck. Також було додано опис для зброї ближнього бою «Забороненої зони». Деталі в цій статті.
Второеобновление.png
Вийшло оновлення CS:GO від 16.06.2022 (збігається з часом Valve). Розробники внесли зміни в m4a1-s, злегка скоригували мапу Ancient, а також позбулися деяких баґів та покращили Inferno, Vertigo, Cache та Vineyard. Деталі в цій статті.
Первоеобновление.png
Вийшло оновлення CS:GO від 03.06.2022 (за часом Valve апдейт від 2 червня 2022). З'явилася 75% знижка на наклейки PGL Antwerp 2022, скориговані налаштування та можливості гри з контролером, а також внесено незначні зміни до мапи Iris. Деталі в цій статті.
Advertisement