Вікі Counter-Strike
Advertisement

Грузинський ОПОН (Загін Поліції Особливого Призначення) — вирізана фракція спецпризначенців з гри Counter-Strike: Global Offensive.

Офіційні відомості[]

Побоюючись державного перевороту під час демонстрацій опозиції в столиці Грузії, Тбілісі в 2007 році, Грузинський уряд направило важко озброєну поліцію, щоб розігнати натовп. Зіткнувшись з опором, сили безпеки застосували значну силу, щоб підірвати протестуючих і змусити замовкнути крамольні ЗМІ.

Опис[]

Трохи інформації відомо про цю вирізаної фракції, крім моделей, які були спочатку зроблені Hidden Path Entertainment. Зображення цієї фракції вперше з’явилися на сайті CGhub, де вони були завантажені розробником Greg P. під нікнеймом «Ony» Onychuk.

Галерея[]

Цікаві факти[]

  • Грузинські ОПОНовці використовують протиогаз ПБФ.
  • Вони найімовірніше мали з’явиться на мапі Train, оскільки це місце знаходиться поруч з Росією.
  • Можливо, модель є у файлах гри у версії 2013 року.
  • Тбіліський державний переворот 2007 року, згаданий в передісторії грузинського ССО, можуть бути можливою посиланням на «грузинські демонстрації 2007 року», які відбулися між спецпризначенцем і антиурядовими протестувальниками. Уряд звинуватив російські спецслужби в причетності до спроби державного перевороту під час цієї події.
Advertisement