Вікі Counter-Strike
Advertisement
Bombdefusal

Знешкодження вибухівки (приставка режиму до мап — de, англ. Bomb defusal) — найпопулярніший режим гри, де терористам потрібно встановити та підірвати вибухівку, а спецпризначенцям не допустити цього або знешкодити її. Є також можливість виграти, вбивши всю ворожу команду.

Завдання[]

Терористи[]

Терористи повинні дістатися до однієї з точки установки вибухівки (пленту), встановити і до закінчення таймера захищати від противника. Якщо да встановлення вибухівки був вбитий гравець, що несе вибухівку, (бомбер), то її потрібно підібрати.

Спецпризначенці[]

Спецпризначенці повинні зайняти та захищати точки від супротивника. Якщо вибухівка була встановлена, то оборона повинна встигнути знешкодити її до вибуху. При вбивстві бомбера гравцям варто захищати випалу з нього вибухівку.

Вибухівка C4[]

Головний об'єкт ігрового режиму.

  • Можна встановити тільки на точці закладки вибухівки.
  • Встановлюється за 3 секунди. В цей час бомбер беззахисний, проте він може зупинити цей процес.
  • Вибухає через 45 секунд після встановлення, але у змагальному режимі Global Offensive таймер вибуху дорівнює 40 секундам, а на серверах спільноти можна виставити будь-яке значення.
  • Встановлена вибухівка знешкоджується за 10 секунд або за 5, якщо мати при собі кусачки. В цей час спецпризначенці, що знешкоджує вибухівку, беззахисний, однак він може зупинити цей процес.
  • Вибухівку можна викинути і передати напарнику. Також вибухівка випадає з гравця, якщо його вбили.

Умови перемоги для терористів[]

  1. Встановити вибухівку на точці та підірвати її.
  2. Вбити усіх контр-терористів.

Умови перемоги контр-терористів[]

  1. Знешкодити вибухівку.
  2. Дочекатися закінчення раунду.
  3. Вбити усіх терористів.

Після встановлення вибухівки перемогти можливо тільки першим шляхом.

Відомі мапи[]

Advertisement