FANDOM

Змагальний режим

Вибір мапи. Тут надані усі офіційні мапи змагального режиму

Повна гра, яка впливає на ваше звання. Кожен раунд купуйте нову зброю на зароблені гроші та перемагайте, вбивши команду противника або виконав завдання.
— Офіційний опис

Counter-Strike: Global Offensive — перша гра у серії Counter-Strike, де був доданий змагальний режим, щоб зіграти з професійними і гідними конкурентами як в професійних турнірах, де є зміна команд, вогонь по своїм, незмінний список гравців на матч і звання.

Усі правила змагального режиму знаходяться у файлі gamemode_competitive.cfg і можуть бути активовані власником сервера консольною командою

exec gamemode_competitive

Опис Редагувати

На відміну від спрощеного режиму, у змагальному режимі обидві команди по 5 гравців у кожний. Максимальна кількість раундів 30. Раунд триває 1 хвилину 55 секунд, закладена вибухівка вибухає через 40 секунд, на спасіння заручника після його підбору дається 1 хвилина. Команду не можна змінити самому, після 15 раундів зміна команд відбувається автоматично. Команда, яка першою виграє 16 раундів, стає переможцем. Якщо матч закінчиться з рахунком 15-15, буде оголошена нічия. Гра також може закінчиться набагато швидше, якщо одна з команд здасться. Голосування за те, щоб здатися, повинні прийняти усі гравці команди. Голосування не можна почати доки, поки один з гравців своєї команди не покине гру.

Після оновлення 11 червня 2015 гравець повинен мати ранг Рядовий 3, щоб отримати доступ до змагального режиму, але після оновлення 16 червня 2016 гравець повинен мати ранг Рядовий 2.

Відмінності від спрощеного режиму Редагувати

Економіка у змагальному режимі відрізняється від спрощеного. Усі винагороди грошами подвоєні, на відміну від спрощеного режиму, ліміт грошей — 16000$ замість 10000$, усі гравці починають раунд з 800$, замість 1000$. Можна купити дві світлошумові гранати замість однієї і чотири гранати в сумі. Вогонь по своїм і зіткненням пілотниками не можна вимкнути. Також, броня з шоломом не даються безкоштовно на початку гри і не відновлюються в наступному раунді, їх треба купувати.

Можливість спостерігати за гравцями обмежена. У спрощеному режимі ви можете бачити місце розташування супротивників, але не можете повідомити його союзникам через обмеження в чаті (голосовий і текстовий чат мертвих бачать тільки мертві). Ця система ненадійна, адже можна передавати інформацію союзникам іншим чином (наприклад, під час гри завжди доступний Steam-чат). У змагальному ж режимі ви завжди можете розмовляти з союзниками, а з противниками — тільки використовуючи загальний ігровий чат. Ви не можете слідити за противником, використовувати вид від третьої особи або вільне переміщення. Ви можете спілкуватися з союзниками, але не можете передати нечесно здобуту інформацію про супротивників (оскільки цієї інформації немає). Така система надійніше.

Початок матчу Редагувати

На відміну від спрощеного режиму, ви можете вибрати, на яких саме мапах ви хочете грати. За замовчуванням вибрані усі мапи передовий, але ви можете також вибрати мапи резерву і, якщо йде операція, можна вибрати мапи операцій. На відміну від пошуку ігор інших режимів, тут можна не просто вибрати групу мап, а і самі мапи. Наприклад, можна шукати матчі, увімкнувши Cache (з передових), Italy (з резерву), і, наприклад, Tulip (операція Wildfire). Матч буде знайдений на одній із зазначених мап.

Перегляд записаних матчів Редагувати

Гравець може зберігати у себе і дивитись запис матчів, використовуючи клавішу Дивитись у головному меню. 8 останніх матчів будуть доступні для завантаження протягом тижня. Одного разу завантажений, матч буде зберігатися на комп'ютерів необмежений час (вони зберігаються у папці гри). Запис матча містить детальну інформацію про усе, що відбувалося у грі, окрім голосового чату команд (текстовий зберігається). Запис буде недоступний для завантаження, якщо один з гравців покинув матч під час розминки.

Можливості внутріігрового перегляду записів досить великі. Можна прискорювати і сповільнювати перегляд, можна переходити до наступного раунду або наступної смерті гравця. Гра також зберігає кращі і гірші моменти гравців (природно, ця система неідеальна). В будь-який момент можна дивитися від особи будь-якого гравця або з будь-якої точки мапи. Натискаючи клавіші від 1 до 0 на клавіатурі, можна дивитися від імені відповідних гравців, а якщо затиснути Shift — з точок мапи, звідки на їх дії відкривається огляд.

Система «Прайм» Редагувати

Csgo verified-1-

Іконка підбору ігор для прайм-акаунтів

Система Підбір ігор для прайм-акаунтів була додана у оновлені 22 квітня 2016. Гравці можуть прийняти участь у цій системі, використовуючи клавішу Детально над своїм профайлем. Після оновлення 16 червня 2016 для участі в системі також необхідно мати ранг Лейтенанта 21 рівня або вище.

Щоб прийняти участь і отримати статус прайм-акаунту, необхідно прив'язати номер моібльного телефону до облікового запису Steam. Користувачі зі статусом прайм-акаунту будуть грати виключно з іншими гравцями, що мають такий самий статус. До одного номеру мобільного телефону можна прив'язати один акаунт.

Фактор довіри Редагувати

У оновлення від 14 листопада 2017 року була додана система «Фактор довіри». Вона дозволяє покращити підбір гри у змагальному режимі.

Тепер гра підбирає матч за такими критеріями: час у грі та у інших іграх, вік облікового запису Steam, чи є випадки шахрайства, чи увімкнений Прайм-статус акаунту. Точний алгоритм не розголошується Valve.

Фактор довіри завжди увімкнений, незважаючи на те, чи вибраний підбір для Прайм-акаунтів або ні. Система використовує найнижче значення Фактору довіри серед гравців в лобі (наприклад, у кого менше усього годин) і шукає схожих гравців для підбору у ворожої команди.

Гра професіоналів Редагувати

Змагальний режим — єдиний режим, який використовується в професійних турнірах, наприклад ESL One, або в професійних ігрових лігах, наприклад CEVO. Правила змагального режиму можуть бути змінений турнірами/лігами, наприклад, в разі нічиї команди можуть зіграти необмежену кількість разів додаткового часу. Звичайно, кожен додатковий час триває 6 раундів. Спільнота CS:GO тісно пов'язано з кіберспортом (eSports). Частина виручки від продажів eSports ключів йдуть в фонд офіційних турнірів від Valve.

Карти Редагувати

Мапи змагального режиму Редагувати

Мапи режиму «Сутичка» Редагувати

Заборона доступу до змагального режиму Редагувати

Якщо гравець покинув матч до його закінчення, нечесно грав або часто виходить шляхом голосування, його позбавляють доступу до змагального режиму. Без доступу не можна грати у змагальні ігри. Гравець буде повідомлений про це: у головному меню, вгорі, на жовтому фоні буде вказана причина і час блокування. Перше блокування буде на 30 хвилин, друга на 2 години, третя на 24 години і четверта на 7 днів. Якщо вас не позбавляли доступу тиждень, ваша ступінь блокування знизиться на 1 рівень. Наприклад, якщо вас заблокували на 24 годин, і ви не отримували блокування протягом тижня, наступне блокування буде не на 7 днів, а на 24 годин, протягом двух тижнів — вже на 2 години тощо.

Можливі причини для блокування Редагувати

В більшості випадків, блокування можна отримати в змагальному та пілотному режимі.

  • Вихід з гри
Якщо гравець вийшов з матчу, то він може повернутися назад протягом 3 хвилин, після яких отримає блокування. Він може підтвердити свій вихід сам — перепідключення буде недоступно і блокування буде видана відразу.
Якщо втрачається з'єднання гравця з інтернетом, то він отримає блокування через 5 хвилин. Тому варто переконатися в стабільності інтернет-з'єднанні.
  • Перешкоди нормальній грі
Наприклад, вбиваючи напарників (максимальна кількість вбитих напарників за матч — 2, після третього вбивства гравець буде вигнаний і отримає блокування, нібито сам вийшов, але без можливості повернутися). Якщо ви завдасте за кілька матчів занадто багато шкоди своїм гравцям (необов'язково вбивати) або вб'єте напарника на початку раунду, ви також отримаєте блокування.
  • Використання сторонніх програм
Використання сторонніх програм, скриптів або інших хакерських прийомів у спрощеному або змагальному режимі дасть вам блокування (звичайно — VAC-блокування, яка повністю позбавитьб вас права грати на серверах Valve).
  • Бездіяльність
Тривала бездіяльність у спрощеному та змагальному режимах спочатку вигонить вас, а потім заблокує.
  • Самовбивство
Часті самогубства (наприклад, стрибок з висоти або консольна команда kill) приведе вас до блокування.
  • Часте голосування за те, щоб вигнати гравця
Якщо вас часто виганяють з гри, ви отримаєте блокування. Якщо ви занадто багато голосували за те, щоб вигнати інших гравців, після закінчення матчу ви отримаєте блокування.
  • Найчастіші перемоги при калібруванні
При калібруванні можна грати не більше 2 матчей, якщо всі вони були виграшними.

Ступені блокування Редагувати

Поки діє блокування, гравець не може грати у змагальному режимі, але інші режими або сервера спільноти йому будуть доступні. Ступінь блокування падає на 1 рівень, а то й отримувати блокування протягом тижня. Скільки точно ступенів, ніхто не знає.

  • Рівень 1 — 30 хвилин
  • Рівень 2 — 2 годин
  • Рівень 3 — 24 годин
  • Рівень 4 — 7 днів
  • Рівень 5 — Бан назавжди від Valve або Патруля

Також є можливість отримати блокування на 10 хвилин. Таке відбувається, якщо сервер відключає гравців, а потім не може їх перепідключити.

Реванш Редагувати

Як тільки матч завершиться, гравці можуть почати голосування за рестарт з поточними командами. Як і у голосуванні за те, щоб здатися, пропозицію повинні прийняти усі 10 гравців. Якщо голосування пройде успішно, мапа буде перезавантажена з тими ж гравцями і правилами. Якщо хоча б 1 гравець вийшов з сервера, голосування скасується з повідомленням «Не можна почати голосування за нову гру: підключено менш десяти гравців.»

Функція була приховано видалена у оновленні від 21 листопада 2014. Вона все ще може бути активована на локальних серверах.

Галерея Редагувати

Огляд Редагувати

Цікаві факти Редагувати

  • Zeus x27 раніше не був доступний у змагальному режимі, але після оновлення став доступний.
  • На початку раунду гравці стоять 15 секунд, у всіх інших режимах — 6 секунд.
  • Іноді цитата «Let’s Roll» фракції спецназу SEAL Team 6, яка відтворюється при підключенні гравців на сервер, може заїкнутися, і буде чутно «Let’s Roll-oll». Цей глюк отримав велику популярність, і незабаром став мемом. Наклейка в капсулі з наклейкою 2 відсилається на даний мем.
    • Крім цього, пропонувалось, що будуть і інші «фрази старту», наприклад, від SAS або GIGN.
  • Незважаючи на те, що через клавішу Дивитись можна скачати записи восьми останніх матчів, ви можете завантажити записи тих матчів, посилання яких ви зберегли.

Див. також Редагувати

Посилання Редагувати