Вибір мапи. Тут надані усі офіційні мапи змагального режиму

Aquote1.png Повна гра, яка впливає на ваше звання. Кожен раунд купуйте нову зброю на зароблені гроші та перемагайте, вбивши команду противника або виконав завдання.
Офіційний опис
Aquote2.png

Counter-Strike: Global Offensive — перша гра у серії Counter-Strike, де був доданий змагальний режим, щоб зіграти з професійними і гідними конкурентами як в професійних турнірах, де є зміна команд, вогонь по своїм, незмінний список гравців на матч і звання.

Усі правила змагального режиму знаходяться у файлі gamemode_competitive.cfg і можуть бути активовані власником сервера консольною командою

exec gamemode_competitive

Опис

На відміну від спрощеного режиму, у змагальному режимі обидві команди по 5 гравців у кожний. Максимальна кількість раундів 30. Раунд триває 1 хвилину 55 секунд, закладена вибухівка вибухає через 40 секунд, на спасіння заручника після його підбору дається 1 хвилина. Команду не можна змінити самому, після 15 раундів зміна команд відбувається автоматично. Команда, яка першою виграє 16 раундів, стає переможцем. Якщо матч закінчиться з рахунком 15-15, буде оголошена нічия. Гра також може закінчиться набагато швидше, якщо одна з команд здасться. Голосування за те, щоб здатися, повинні прийняти усі гравці команди. Голосування не можна почати доки, поки один з гравців своєї команди не покине гру.

Після оновлення 11 червня 2015 гравець повинен мати ранг Рядовий 3, щоб отримати доступ до змагального режиму, але після оновлення 16 червня 2016 гравець повинен мати ранг Рядовий 2.

Відмінності від спрощеного режиму

Економіка у змагальному режимі відрізняється від спрощеного. Усі винагороди грошами подвоєні, на відміну від спрощеного режиму, ліміт грошей — 16000$ замість 10000$, усі гравці починають раунд з 800$, замість 1000$. Можна купити дві світлошумові гранати замість однієї і чотири гранати в сумі. Вогонь по своїм і зіткненням пілотниками не можна вимкнути. Також, броня з шоломом не даються безкоштовно на початку гри і не відновлюються в наступному раунді, їх треба купувати. Час для підготовки до раунду займає 10 секунд, у той час як у спрощеному режимі воно займає 4 секунди.

Можливість спостерігати за гравцями обмежена. У спрощеному режимі ви можете бачити місце розташування супротивників, але не можете повідомити його союзникам через обмеження в чаті (голосовий і текстовий чат мертвих бачать тільки мертві). Ця система ненадійна, адже можна передавати інформацію союзникам іншим чином (наприклад, під час гри завжди доступний Steam-чат). У змагальному ж режимі ви завжди можете розмовляти з союзниками, а з противниками — тільки використовуючи загальний ігровий чат. Ви не можете слідити за противником, використовувати вид від третьої особи або вільне переміщення. Ви можете спілкуватися з союзниками, але не можете передати нечесно здобуту інформацію про супротивників (оскільки цієї інформації немає). Така система надійніше.

Початок матчу

На відміну від спрощеного режиму, ви можете вибрати, на яких саме мапах ви хочете грати. За замовчуванням вибрані усі мапи передовий, але ви можете також вибрати мапи резерву і, якщо йде операція, можна вибрати мапи операцій. На відміну від пошуку ігор інших режимів, тут можна не просто вибрати групу мап, а і самі мапи. Наприклад, можна шукати матчі, увімкнувши Cache (з передових), Italy (з резерву), і, наприклад, Tulip (операція Wildfire). Матч буде знайдений на одній із зазначених мап.

Перегляд записаних матчів

Гравець може зберігати у себе і дивитись запис матчів, використовуючи клавішу Дивитись у головному меню. 8 останніх матчів будуть доступні для завантаження протягом тижня. Одного разу завантажений, матч буде зберігатися на комп'ютерів необмежений час (вони зберігаються у папці гри). Запис матча містить детальну інформацію про усе, що відбувалося у грі, окрім голосового чату команд (текстовий зберігається). Запис буде недоступний для завантаження, якщо один з гравців покинув матч під час розминки.

Можливості внутріігрового перегляду записів досить великі. Можна прискорювати і сповільнювати перегляд, можна переходити до наступного раунду або наступної смерті гравця. Гра також зберігає кращі і гірші моменти гравців (природно, ця система неідеальна). В будь-який момент можна дивитися від особи будь-якого гравця або з будь-якої точки мапи. Натискаючи клавіші від 1 до 0 на клавіатурі, можна дивитися від імені відповідних гравців, а якщо затиснути Shift — з точок мапи, звідки на їх дії відкривається огляд.

Система «Прайм»

Іконка підбору ігор для прайм-акаунтів

Система Підбір ігор для прайм-акаунтів була додана у оновлені 22 квітня 2016. Гравці можуть прийняти участь у цій системі, використовуючи клавішу Детально над своїм профайлем. Після оновлення 16 червня 2016 для участі в системі також необхідно мати ранг Лейтенанта 21 рівня або вище.

Щоб прийняти участь і отримати статус прайм-акаунту, необхідно прив'язати номер моібльного телефону до облікового запису Steam. Користувачі зі статусом прайм-акаунту будуть грати виключно з іншими гравцями, що мають такий самий статус. До одного номеру мобільного телефону можна прив'язати один акаунт.

Фактор довіри

У оновлення від 14 листопада 2017 року була додана система «Фактор довіри». Вона дозволяє покращити підбір гри у змагальному режимі.

Тепер гра підбирає матч за такими критеріями: час у грі та у інших іграх, вік облікового запису Steam, чи є випадки шахрайства, чи увімкнений Прайм-статус акаунту. Точний алгоритм не розголошується Valve.

Фактор довіри завжди увімкнений, незважаючи на те, чи вибраний підбір для Прайм-акаунтів або ні. Система використовує найнижче значення Фактору довіри серед гравців в лобі (наприклад, у кого менше усього годин) і шукає схожих гравців для підбору у ворожої команди.

Гра професіоналів

Змагальний режим — єдиний режим, який використовується в професійних турнірах, наприклад ESL One, або в професійних ігрових лігах, наприклад CEVO. Правила змагального режиму можуть бути змінений турнірами/лігами, наприклад, в разі нічиї команди можуть зіграти необмежену кількість разів додаткового часу. Звичайно, кожен додатковий час триває 6 раундів. Спільнота CS:GO тісно пов'язано з кіберспортом (eSports). Частина виручки від продажів eSports ключів йдуть в фонд офіційних турнірів від Valve.

Мапи

Мапи змагального режиму

Мапа Іконка Мапа Іконка
Mirage Мираж.png Inferno Инферно.png
Overpass Оверпасс.png Vertigo Вертигоиконка243.png
Nuke Нюк.png Ancient Ancient.png
Dust II Даст2.png Train Трейн.png
Cache Кеш.png Grind Grind.png
Mocha Mocha.png Agency Агенство.png
Office Офис.png

Карты режима «Схватка»

Мапа Іконка
Grind
Mocha

Мапи режиму «Прем'єр-режим операції»

Мапа Іконка
Mirage Мираж.png Inferno Инферно.png
Nuke Нюк.png Ancient Трейн.png
Dust II Даст2.png

Заборона доступу до змагального режиму

У змагальному режимі і напарниках Counter-Strike: Global Offensive існує ряд заходів щодо підтримання порядку, які застосовуються автоматично. Таким чином йде турботу про те, щоб кожна гра приносила задоволення всім гравцям. Тимчасове блокування змагального режиму може бути застосована до вашого облікового запису в таких випадках:

  • Нові гравці можуть вигравати до двох матчів в день доти, поки вони не зіграють достатню кількість матчів для завершення калібрування своїх ігрових навичок. Для повного калібрування потрібно десят перемог. Ця система надає нам можливість калібрувати навички гравців у CS:GO з високою точністю.
  • Зловживання голосуванням про виключення гравців з гри: ви можете отримати тимчасове блокування змагального режиму, якщо будете виганяти інших гравців занадто часто або занадто часто виганяють вас.
  • Гравець покидає незакінчені ігри.
  • Вбивство і/чи напад на товаришів по команді.
  • Бездіяльність або відмову брати участь в грі, до якої ви приєдналися.

Примітка: блокування змагального режиму буде застосована незалежно від того, чи було порушення навмисним чи ні. Гравці за свої дії спочатку отримують попередження, потім — блокування.

Як довго триває тимчасове блокування?

Тимчасове блокування змагального режиму в CS:GO буває чотирьох рівнів. Коли акаунт отримує блокування, її рівень зберігається на акаунті протягом випробувального терміну, який триває тиждень. Будь-яке наступне блокування, отримана під час тижня випробувального терміну, виявиться дольше попередньої:

  • Перше блокування (рівень 1): триває 30 хвилин
  • Друге блокування (рівень 2): триває 2 години
  • Третє блокування (рівень 3): триває 24 годин
  • Четверте блокування (рівень 4): триває тиждень

Тиждень гри без порушень зменшує рівень блокування облікового запису на один. Приклад: якщо рівень блокування акаунта зменшений до 2-го як результат чесної гри, то при наступному порушенні акаунт отримає блокування 3-го рівня (на 24 години).

Зверніть увагу, що рівень блокування може перевищити 4-й. Гравцям з рівнем, що перевищує 4-й, вимагається довгий період чесної гри, щоби рівень зменшився до 3-го.

Визначення рівня блокування

Ваш поточний рівень блокування визначається тривалістю останнього блокування:

  • Якщо останнє блокування тривало 30 хвилин – ви на рівні 1
  • Якщо останнє блокування тривало 2 години – ви на рівні 2
  • Якщо останнє блокування тривало 24 годин – ви на рівні 3
  • Якщо останнє блокування тривало 1 тиждень – ви на рівні 4 (чи вище)

Реванш

Як тільки матч завершиться, гравці можуть почати голосування за рестарт з поточними командами. Як і у голосуванні за те, щоб здатися, пропозицію повинні прийняти усі 10 гравців. Якщо голосування пройде успішно, мапа буде перезавантажена з тими ж гравцями і правилами. Якщо хоча б 1 гравець вийшов з сервера, голосування скасується з повідомленням «Не можна почати голосування за нову гру: підключено менш десяти гравців.»

Функція була приховано видалена у оновленні від 21 листопада 2014. Вона все ще може бути активована на локальних серверах.

Галерея

Огляд

Цікаві факти

  • Zeus x27 раніше не був доступний у змагальному режимі, але після оновлення став доступний.
  • На початку раунду гравці стоять 10 секунд, у всіх інших режимах — 3 секунди.
  • Іноді цитата «Let’s Roll» фракції спецназу SEAL Team 6, яка відтворюється при підключенні гравців на сервер, може заїкнутися, і буде чутно «Let’s Roll-oll». Цей глюк отримав велику популярність, і незабаром став мемом. Наклейка в капсулі з наклейкою 2 відсилається на даний мем.
    • Крім цього, пропонувалось, що будуть і інші «фрази старту», наприклад, від SAS або GIGN.
  • Незважаючи на те, що через клавішу Дивитись можна скачати записи восьми останніх матчів, ви можете завантажити записи тих матчів, посилання яких ви зберегли.

Див. також

Посилання