FANDOM

Знешкодження вибухівки (приставка режиму до мап — de, англ. Bomb defusal) — найпопулярніший режим гри, де терористам потрібно встановити та підірвати вибухівку, а спецназу не допустити цього або знешкодити її. Є також можливість виграти, вбивши всю ворожу команду.

Завдання Редагувати

Терористи Редагувати

Терористи повинні дістатися до однієї з точки установки вибухівки (пленту), встановити і до закінчення таймера захищати від противника. Якщо да встановлення вибухівки був вбитий гравець, що несе вибухівку, (бомбер), то її потрібно підібрати.

Спецназ Редагувати

Спецназ повинен зайняти та захищати точки від супротивника. Якщо вибухівка була встановлена, то оборона повинна встигнути знешкодити її до вибуху. При вбивстві бомбера гравцям варто захищати випалу з нього вибухівку.

С4 Редагувати

Головний об'єкт ігрового режиму.

  • Можна встановити тільки на точці закладки вибухівки.
  • Встановлюється за 3 секунди. В цей час бомбер беззахисний, проте він може зупинити цей процес.
  • Вибухає через 45 секунд після встановлення, але у змагальному режимі Global Offensive таймер вибуху дорівнює 40 секундам, а на серверах спільноти можна виставити будь-яке значення.
  • Встановлена вибухівка знешкоджується за 10 секунд або за 5, якщо мати при собі кусачки. В цей час спецназівець, що знешкоджує вибухівку, беззахисний, однак він може зупинити цей процес.
  • Вибухівку можна викинути і передати напарнику. Також вибухівка випадає з гравця, якщо його вбили.

Умови перемоги для терористів Редагувати

  1. Встановити вибухівку на точці та підірвати її.
  2. Вбити усіх контр-терористів.

Умови перемоги контр-терористів Редагувати

  1. Знешкодити вибухівку.
  2. Дочекатися закінчення раунду.
  3. Вбити усіх терористів.

Після встановлення вибухівки перемогти можливо тільки першим шляхом.

Відомі мапи Редагувати