Вікі Counter-Strike
Advertisement
Огляд
Команди
Небезпечна зона

Консоль разработчика

Вікно консолі розробника

Консоль розробника — інструмент серії ігор Counter-Strike, вікно, за допомогою якого можна виконувати різні дії в грі та отримувати системні повідомлення. Зустрічається у всіх іграх серії, а також інших іграх взагалі.

Опис[]

Окрім можливості введення команд для здійснення різних операцій, консоль відображає більшість поточних процесів, що відбуваються під час знаходження у грі.

Особливості[]

У Counter-Strike за допомогою консолі можна здійснювати різні дії, наприклад, можна налаштувати характеристики та змінні сервери, налаштувати зручність гри (частота кадрів, відображення частинок, швидкість, табло net_graph, налаштування ботів, розташування об'єктів у руках), включити локальні чити sv_cheats (тут мається на увазі саме підключення безневинних консольних читів, за які не буде глобального блокування, лише відключаться досягнення) та багато іншого.

Підключення[]

Зважаючи на важливість і потужний функціонал будь-якому гравцю так чи інакше цей інструмент стане в нагоді.

Усього є два способи відкрити консоль CS:GO. Це можна зробити в налаштуваннях і далі в грі або за допомогою параметрів запуску.

В самій грі[]

Console-0

Щоб увімкнути консоль у CS:GO, насамперед вам знадобиться зайти в налаштування гри, натиснувши на шестерню в лівій частині екрана. Потім необхідно натиснути на вкладку «Гра» і знайти рядок «Увімкнути консоль розробника». Після цього вам потрібно лише поставити цей параметр у положення «так».

Console-1

За замовчуванням увімкнення консолі буде встановлене на значок «`», який знаходиться в лівій верхній частині клавіатури — на тій же клавіші, що і буква «ё». Однак ви можете налаштувати, на яку кнопку викликати консоль. Для цього необхідно зайти в налаштування, вибрати вкладку «Клавіатура та миша», а потім знайти параметр, який налаштовує клавішу увімкнення консолі.

Все, тепер ви зможете запустити консоль у CS:GO у будь-який час.

Команди[]

Посилання[]

Advertisement