Мапи — це місця, де гравці протистоять один одному, а саме: спецназ і терористи. У кожної мапи є певне завдання для кожної команди. Наприклад, терористи повинні закласти бомбу і підірвати одну з двох точок, а спецназ повинен запобігти вибуху, або будь-яка із команд повинні повністю знищити супротивника. Наприкінці раунду гравці винагороджуються грошима (вороги теж, але набагато менше) за виконання мети або усуваючи ворожу команду.

В режимі «Перегони озброєнь» за виконання завдання (вбити 2-х супротивників) гравець отримає нову зброю.

Режими гри

Закладення бомби

У даному режимі терористи повинні закласти бомбу в одній з двох точок для закладки вибухівки. Спецназу треба не дати закласти вибухівку, або, якщо заклали, знешкодити її.

Для терористів у цьому режимі можна і не закладати вибухівку, досить знищити весь спецназ до кінця часу. Спецназ може виграти аналогічно, але якщо команда терористів була повністю знищена, а вибухівку встигли закласти, то спецназу необхідно її знешкодити, поки вона не вибухла. Спецназ також може виграти, якщо терористи не встигли закласти вибухівку до кінця раунду.

Вибухівка C4

Час до вибуху вибухівки складає 40 секунд у змагальному режимі, на публічних серверах і інших. Але на багатьох киберспортівних лігах час до вибуху — 35 секунд. Знешкодження триває 10 секунд, або 5 секунд з кусачками.

У даному режимі в ролі оборони виступає спецназ, а атака — терористи.

Даний режим є найпопулярнішим у грі і використовується на турнірних мапах.

Звільнення заручників

У даному режимі у спецназа є завдання: врятувати заручників, або знищити усю команду терористів. Усього заручників двое. Вони розташовуються поблизу бази терористів у випадкових місцях.

Терористи усього лише повинні охороняти заручників від спецназу. Спецназ ж повинен підібрати одного з двох заручників і, несучи його на своїй спині, дістатися до зони порятунку, як розташована на базі спецназа, при цьому сповільнюється швидкість пересування спецназа.

Заручник разом з бійцем FBI на мапі Militia

За виявлення заручника спецназу даються гроші, а за порятунок ще в більшому розмірі. Спецназ може і не рятувати заручників, але для цього треба знищити усіх терористів. У терористів усе так само, але якщо заручника підібрали, то необхідно зупинити спецназівця будь-якою ціною, поки він не доставив заручника до зони порятунку. Терористи також можуть виграти, якщо спецназ не встигне до кінця раунду підібрати або доставити заручника.

За підбір заручника спецназ отримає додаткову хвилину. Звільнення заручника триває 5 секунд, або 1 секунду з набором спасіння.

У даному режимі в ролі оборони виступають терористи, а атака — спецназ.

Даний режим не входить в турнірні мапи, тому що мапи зроблені з перевагою терористів.

Перегони озброєнь

Перегони озброєнь з'являється тільки у CS:GO.

У даному режимі необхідно покращувати зброю, здійснюючи вбивства. У режимі 16 рівнів. Усі гравці починаються з пістолету-кулемету. необхідно здійснити 2 вбивства, або 1 вбивство ніжем, щоб отримати 1 рівень, а далі, за тією ж системою, треба здійснювати вбивства, щоб покращити рівень. Останній рівень — це рівень з золотим ніжем. Щоб перемогти у матчі, треба першшим здійснити вбивство цим ніжем.

Боєць GIGN з Золотим ніжем на мапі Shoots

Підрив об'єкту

Підрив об'єкту з'являється тільки у CS:GO.

Даний режим майже нічим не відрізняється від режиму закладки вибухівки, окрім того, що тут усього одна точка закладки вибухівки — А (окрім мапи St. Marc. Там точка B, замість A).

Для даного режиму спеціально створено 8 мап: 6 нових мап і 2 скорочені версії мап Dust і Train з приставкой Short. В Shortdust потрібно підірвати схованку зі зброєю в палаці, а у Shorttrain точку закладки вибухівки А, де знаходяться ядерні відходи. У інших мапах або підірвати сейф, наприклад Bank, Lake, Safehouse, Sugarcane, або ядерні відходи, як на St. Marc.

Ґеймплей, як вже сказано раніше, такий ж, як у режимі закладки вибухівки, окрім деяких речей: в усіх команд є броня, а у спецназа кусачки. Крім цього, не можна купувати зброю. Усі гравці починають з початкової зброї (АК-47 у терористів і М4А4/М4А1-S у спецназа). Щоб отримати наступну зброю, необхідно здійснити одне вбивство. За два і більше вбивств за раунд гравець отримує гранату.

Небезпечна зона

Небезпечна зона з'являється тільки у CS:GO.

Уся карта розділена на шестикутники, у якому можуть висадитися гравці. У одному шестикутнику може висадитися тільки один гравець. Всі гравці висаджуються з гелікоптерів.

За усієї ігровою зоною розкидані скрині із зброями, гранатами і медичними шприцами, які гравець може відкрити, розбивши їх кулаками або іншою зброєю. Також, на ігровій зоні можна знайти повний комплект броні і грошима, які, після підбору, дадуть гравцю 50$. У цьому режимі доступний ексклюзивний предмет — Планшет, за допомогою якого можна переглянути у якому шестикутнику знаходяться інші гравці та замовити собі різні предмети (зброю, броню, медичні шприци, гранати і патрони) які можуть бути доставлені за допомогою дронів. На мапи також ви можете знайти замкнені кімнати і сейфи з грошима. Замкнена кімната являє собою порожню кімнату, замкнену за допомогою залізних ґрат, у якому звичайно знаходиться скриня зі зброєю. Щоб відкрити кімнату, гравцю необхідно заплатити певну суму грошей. Сейф з грошима ж являють собою замкнений сейф, навколо якого обмотана вибухівка. Після того, як гравець підірве сейф за допомогою вибухівки C4, з нього можна підібрати гроші, що містяться в ньому.

Після декілько хвилин, з моменту початку гри, з неба будуть спускатися на парашутах спецспорядження з більш кращою зброєю, наприклад штурмові і снайперські гвинтівки. Також, на ігровій зоні можна знайти футляри з контрактами, в яких дають завдання вбити певного гравця.

Як і говорить назва даного режиму, у грі з часом з'являється Небезпечна Зона, яка поглинає певну ігрову зону, змушуючи її набуває чорно-білий відтінок і після заходу гравця в цю зону — трохи, але постійно наносить йому шкоди, тим самим заставляючи гравців підходити все ближче і ближче один до одного.

Вбивство VIP

Вбивство VIP з'являється тільки у CS.

Завданням терористів на мапах такого роду є вбивство VIP-гравця (в загальному випадку — не дати йому врятуватись), яким стає один з гравців команди спецназа. При цьому у VIP немає можливості купити зброю, патрони або спорядження, однак він має 200 % броні, сам бронежилет без шолома і VIP використовує стандартний пістолет команди спецназу (HK USP). Завдання спецназа — довести VIP до зони порятунку. Мапи цього сценарію мають префікс as_. Єдиною мапою такого сценарію у офіційному наборі CS є as oilrig.

Групи мап

У Counter-Strike: Global Offensive існує поділ мапи на групи з метою полегшення вибору мапи.

Система була оновлена 14 листопада 2017 року.

Dust II

3 лютого 2017 року була введена особлива група для мап Dust II

Мапи передовий

Іконка групи

У дану категорію включені мапи, які використовуються для різних турнірів з CS:GO. Сюди потрапляють тільки найпопулярніші і збалансовані мапи з режимом закладки вибухівки, що доступні у Counter-Strike: Global Offensive. Вони використовуються у змагальному режимі.

Мапи резерву

Мапи резерву вважаються менш популярними серед гравців і менш забалансованими, ніж мапи передової. У дану категорію потрапляють усі офіційні мапи із заручникам, а також незбалансовані мапи з закладкой вибухівки. Ці мапи не використовуються на турнірах, але вони як і раніше доступні для змагального режиму у CS:GO з повною статистикою.

Дана категорія видалена з гри у оновлені від 14 листопада 2017 року.

Розмінування, група «Дельта»

У цю групу входять найпопулярніші мапи із закладкою вибухівкою із операції «Гідра», одна мапа резерву та кілька мап, що використовуютьсяна турнірах.

Розмінування, група «Сігма»

У цю групу входять найпопулярніші мапи із закладкою вибухівки, що використовуються на турнірах, а також кращі мапи резерву.

Звільнення заручників

У цю групу входять мапи із заручниками.

Мапи операцій

У цю категорію внесені мапи, які були додані до гри на обмежений час із операції. Усі мапи даної категорії створені спільнотою і схвалені Valve для CS:GO. Тут можуть бути мапи і з режимом закладки вибухівки, і з режимом звільнення заручників.

Користувацькі мапи

Користувацькі мапи створюються звичайними гравцями, але не розробниками. До них можна віднести будь-яку мапу з Майстерні Steam. В них можна зустріти різні користувацькі, художні та ігрові зміни, що не присутні в загальній грі. Також, у цих мапах можуть бути і свої префікси режиму, яких немає в офіційних мапах. Наприклад, зомбі-мапи з префіксом «zm», різні тренувальні мапи.

З введенням Операції «Розплата» у Counter-Strike: Global Offensive, Valve почали офіційно підтримувати найпопулярніші і якісніші користувацькі мапи, завантажені у Майстерню Steam. Деякі з них, наприклад, мапа Cache, через свою популярність стала офіційною і була включена в мапи передовій.

Див. також