Вікі Counter-Strike
Advertisement
Dream nightmares logo

Логотип конкурсу

Aquote1 10 winners wiil each receive $100.000 and have their artwork shipped in the game.
Опис сайту
Aquote2

Мрії та кошмари (англ. Dreams & Nightmares) — конкурс, створений Valve. Передбачає собою створення зброї користувачами Steam.

Правила конкурсу[]

Ви задумалися над мистецтвом, яке ви хочете створити, або, можливо, ви вже створили ілюстрацію, яка відповідає темі, виберіть зброю, до якої можете застосувати свій дизайн.

Зброя в футлярі[]

Дізнайтеся більше про конкретну зброю, яку ми вибрали для справи «Мрії та кошмари», та візуальні властивості, запропоновані для кожного з чотирьох раритетних рівнів.

Обговорити це[]

Зайдіть на Форум художників CS:GO, щоб познайомитись із художниками та техниками, які діляться своєю роботою, шукають відгуки, обговорюють все, що стосується гри, майстерні та конкурсу

Правила вступу[]

Конкурс CS:GO 1 мільйон доларів за мрії та кошмари

Право на участь. Вступ відкритий для будь-якого користувача, який має необмежений обліковий запис Steam з доброю репутацією (з покупками на загальну суму 5 доларів або більше). Немає обмежень на кількість записів, до яких може брати участь один користувач. Працівники Valve Corporation («Valve») та їх найближчі сім'ї не мають права. Порожнеча, якщо це заборонено законом.

Вхід. Користувачі Steam можуть взяти участь у конкурсі, подавши предмет, присвячений мріям, в майстерню CS:GO. Конкурсні роботи необхідно подавати через інструмент імпорту товарів CS:GO з позначкою «Конкурс мрій та кошмарів». Записи відкриті з 10:00 до тихоокеанського тихоокеанського часу 22 липня 2021 до 10:00 до тихоокеанського тихоокеанського часу 21 жовтня 2021. Записи повинні відповідати Угоді абонента Steam, Додатковим умовам семінару та Правилам семінару CS:GO.

Роботи повинні бути заповненими та оплачуваними поданнями CS:GO Workshop з дійсними банківськими та податковими даними.

Твори повинні бути оригінальними творами мистецтва з усіма користувачами, які визначені та беруть участь у роботі, а користувачі повинні мати можливість надати докази процесу проєктування за запитом.

Записи, створені за допомогою скрипту, макросу чи інших автоматизованих засобів, будуть недійсними. Valve не несе відповідальності за помилково спрямовані, неповні, втрачені, запізнілі, нерозбірливі, недопоставлені, неточні або затримані записи, а також за технічні, апаратні чи програмні збої будь-якого типу, втрату або недоступність мережевих з'єднань, або збої, неповну, спотворену або затримка комп’ютерних передач чи інші помилки або проблеми, які можуть обмежити або вплинути на здатність людини брати участь у конкурсі. У випадку саботажу, актів бога, тероризму або їх погроз, комп'ютерного вірусу чи інших подій або причин, що не залежать від контролю Valve, що пошкоджує цілісність, адміністрацію, безпеку або належне функціонування конкурсу, Valve залишає за собою право на власний розсуд змінити, скасувати або призупинити конкурс. У разі анулювання Valve залишає за собою право присуджувати призи серед усіх прийнятних, не підозрюваних робіт, отриманих до події, що вимагає такої ануляції. Помилкові або оманливі записи чи дії роблять учасника невідповідним.

Переможці. Valve на власний розсуд відбере мінімум десять (10) виграшних робіт та оголосить переможців на сайті не пізніше 21 листопада 2021 року.

Призи. Кожному виграшному конкурсу буде присуджено сто тисяч доларів (100 000 доларів США), розподілених між користувачами, що вносять внески, відповідно до розділів, визначених у їх поданні до майстерні CS:GO. Valve зберігає ліцензію на переможні роботи як вміст, створений користувачем згідно з Умовою абонента Steam, і виплата грошового призу буде повною компенсацією замість будь-якої оплати відповідно до додаткових умов майстерні.

Користувачі, які перемогли, несуть повну відповідальність за будь-які податки, що застосовуються до виплат призів. Клапан може утримувати податки, коли це передбачено законодавством.

Реліз. Беручи участь в конкурсі, кожен користувач погоджується звільнити та утримати нешкідливий Valve — від будь-якої відповідальності та відмовитися від будь-яких причин, пов’язаних із будь-якими претензіями, витратами, травмами, збитками, податками, витратами або збитками будь-який вид, або за законом, або в капіталі, відомий чи невідомий, що виникає внаслідок цього конкурсу або у зв'язку з ним, включаючи володіння, використання або неможливість використання будь-якого призу. Якщо обрано переможцем, кожен користувач дає згоду на використання його/її імені, образу, фотографії та подання заявки в будь-якому та всіх засобах масової інформації в рекламних цілях у будь-який спосіб компанією Valve, їх призначеними особами та їх рекламними та рекламними агенціями без подальшої компенсації або повідомлення, крім випадків, коли це заборонено законом.

Загалом, Valve — не несе відповідальності за втрачені, неправильно спрямовані, пошкоджені, нерозбірливі, неповні або запізнілі вміст, будь-які умови, що не залежать від Valve, які можуть спричинити порушення конкурсу, або будь-які втрати або збитки будь-якого виду, що безпосередньо виникають або опосередковано від прийняття або використання будь-яких призів, присуджених у цьому конкурсі або за участь у цьому конкурсі. Заміни переможцями не допускаються. Valve залишає за собою право вносити зміни до цих правил конкурсу або припинити конкурс.

Конкурс фінансується корпорацією Valve, P.O. Box 1688, Bellevue, WA 98009-1688. Конкурс регулюється законодавством штату Вашингтон, США.

Створіть оздоблення зброї[]

Оздоблення зброї починається з оригінальних творів мистецтва та дизайну. Дізнайтеся про дев'ять реальних стилів обробки, знайдені на зброї CS:GO. Створіть ілюстрацію або візерунок, щоб покрити фарбовані ділянки зброї

Скористайтеся переліченими нижче ресурсами, щоб допомогти вам створити озброєння.

Керівництво та підручники[]

Перегляньте майстерню CS:GO

Заявки на озброєння публічно демонструються тут для зворотного зв’язку спільноти.

CS:GO Посібник із закінчення зброї

Офіційний посібник зі створення оздоблень.

Офіційне керівництво по стилю зброї в CS:GO

Інформація, щоб максимізувати шанси на вибір Вашого дизайну, та відповіді на поширені запитання, які ми чуємо від художників, які починають роботу.

Співпрацювати[]

Часто подання матеріалів майстерні — це співпраця, об’єднання з художниками, які мають досвід роботи. Зайдіть на форум художників CS:GO, щоб познайомитись із художниками та технікамі, які прагнуть працювати разом. Розподіл доходу повинен бути узгодженим та зрозумілим усіма сторонами перед тим, як подати участь у майстерні. Якщо ви співпрацювали з кимось для створення озброєння, ця особа(-и) повинні мати необмежений обліковий запис Steam з доброю репутацією та включений до подання, щоб розділити потенційну частку доходу.

Відправте свою роботу[]

Створіть свій предмет за допомогою верстата CS:GO, знайденого в Counter-Strike: Global Offensive. Починаючи з 22 липня у вас буде можливість офіційно включити свій товар у конкурс.

Workbench

Нам важливо бачити ваш предмет, як він буде виглядати в грі. Подаючи свою обробку зброї до майстерні, обов’язково включіть знімки виду огляду зброї, у руці та збоку. Поділіться своїм вступом у майстерню зі світом та просувайте, використовуючи хештег # CSGOdreams.

Посилання[]

Advertisement