Вікі Counter-Strike
Advertisement

Небезпечна зона (англ. Danger Zone) — ігровий режим у Counter-Strike: Global Offensive, доданий у оновленні від 6 грудня 2018 року.

Опис[]

У даному режимі гравцеві треба виживати і перемагати супротивників на трьох різних мапах поодинці або парою. У грі поодинці можуть брати участь максимум 16 гравців, а у грі удвох — 18 людей. Небезпечна зона включає в себе нові механіки і зброю, яких не було в усій серії Counter-Strike. Ось усі предмети, які були додані у цей режим:

Danger-logo

Логотип режиму

Зброя і пристосування
Молоток
Гайковий ключ
Сокира
Підривний заряд
Планшет
Кулаки
Екзострибунці
Міна
Балластичний щит
Можливо, з’являться в майбутньому
Капкан
Шпатель
Лук

Також була додана нова версія вибухівки C4 і бронежилет із шоломом, який тепер можна підібрати.

Ґеймплей[]

Гравець може вибрати сектор для висадки і вибрати початковий бонус.

Початкові бонуси
Екзострибунці
Парашут
Щит
Медичний шприц
Zeus x27
Вогняна вибухівка
Бронежилет + Шолом
Управління дроном
Бонус за розвідку (даються додаткові гроші)
Бонус за виживання (даються додаткові гроші)

Уся мапа розділена на шестикутні сектори, по одному на кожного гравця. В одному секторі може висадитися тільки один гравець. Усі користувачі битви висаджуються з гелікоптерів на мотузці.

По всій ігровій зоні розкидані скрині зі зброєю, гранатами і медичними шприцами, які гравець відкриває, розбиваючи їх кулаками або іншою зброєю. Також, на ігровій зоні можна знайти броню із шоломом і пачкою грошей, які після підбору дадуть гравцеві 50 доларів. У цьому режимі доступний ексклюзивний предмет — планшет, за допомогою якого можна переглянути у якому секторі знаходяться інші гравці і замовити собі різні предмети (зброя, броня, медичні шприци, гранати і патрони) які будуть доставлені за допомогою дронів.

На мапі можна часто знайти замкнені кімнати і сейфи з грішми.

Замкнена кімната є приміщенням (або кубічним вантажним контейнером) з металевими воротами і електронним замком, що відкриваються за допомогою оплати (від 0 доларів і дорожче) або підривом. Всередині може розташовуватися щось, або взагалі нічого. Недалекі вибухи сейфів і C4 руйнують ящики всередині кімнати, але дістати їх вміст, не відкриваючи дверей, неможливо.

Сейф з грошима є закритим, великим (по пояс людині) сейфом, замінованим шашками C4. Після того, як гравець активує механізм підриву вибухівки, відбудеться вибух, який вб'є все живе в позначеному на планшеті радіусі, розламає все ящики, а навколо можна буде позбирати розкидані пачки купюр.

Також, на мапі зустрічаються кулеметні точки з турелями, що є M249 на тринозі, що живиться скринею патронів, розташованою знизу, і датчиком руху (можливо, з тепловим реле). Що характерно, якщо зламати турель (наприклад, після безлічі ударів кулаками), то боєприпаси зі скрині можна використовувати для своєї зброї, і їх кількість завжди буде постійно максимальною, незалежно від кількості пострілів кулемета турелі.

Після смерті гравець може відродитися, але якщо тільки його товариш живий (при розминці відродження необмежувальне), інакше загін вважається усуненим. Будь-який гравець, який спускається з гелікоптеру після відродження, стає легкою мішенню. З кожною смертю, час для відродження стає більше. Через кілька хвилин гри, відродження стане недоступним. Після кількох хвилин з моменту початку гри, коли межи небезпечної зони щільніше оточують територію, з неба гелікоптерами в декількох випадкових точках будуть скидатися на парашутах скрині з найкращою зброєю, наприклад штурмові і снайперські гвинтівки.

Також, на ігровій зоні можна знайти футляри з контрактами, у яких дають завдання вбити певного гравця. Ще мають заручники, за яких, доставивши їх яких до точки евакуації, можна отримати грошову винагороду.

Як і говорить назва даного режиму, у грі з часом з’являється небезпечна зона, заражена невідомою речовиною місцевість, яка поглинає певну ігрову зону, змушуючи її здобувати чорно-білий відтінок і після заходу гравця в цю зону — постійно наносить йому шкоду (виражається у втраті здоров’я і кривавих плямах, що затемнюють погляд), тим самим змушуючи гравців підходити все ближче і ближче один до одного.

Переможе тільки одна команда з одного або двох гравців.

Мапи[]

Цікаві факти[]

  • Файли цього режиму з’явилися ще у 2015 році.
  • Створення режиму почалося ще до сплеску популярності «королівської битви».
  • Додати цей режим планувалося 6 грудня 2018, але дату перенесли на день пізніше.
  • Спецзабезпечення (аірдроп) доставляє гелікоптер Sikorsky UH-60 Black Hawk.
  • Мапа Blacksite стояла на тлі в меню гри, після додавання цього режиму.

Див. також[]

Advertisement