Вікі Counter-Strike
Advertisement

Операція «Авангард» — п’ята за рахунком операція у Counter-Strike: Global Offensive, наступна за операцією «Прорив».

Опис[]

Операція «Авангард» була включена в оновлення від 12 листопада 2014, представляючи 6 нових карт спільноти і 1 оновлену офіційну мапу, за ціною у 5.99$/4.69€.

Були включені дві компанії, що входять до пропуску операції: Авангард, спеціаліст з озброєння і 2 додаткові: магріб, евразія за ціною 2.99$/2.59€ за кожну.

Мапи[]

Csgo-operation vanguard pass-1-

Пропуск на операцію «Авангард»

Звільнення заручників[]

Закладення бомби[]

* — перероблена версія. Випущена пізніше в складі операції

Монета користувача операції «Авангард»[]

Csgo-vanguard-coins-1-

Монети користувача операції «Авангард»

На відміну він інших операцій, монета операції «Авангард» включає в себе статистику змагальних ігор з мап передовий.

Крім того, монета поліпшуються за допомогою зірок, які можна отримати за виконання місій.

Прогрес монети[]

  1. Бронза: При отриманні операції
  2. Срібло: Отримати 3 зірки
  3. Золото: Отримати 4 зірки

Компанії операції «Авангард»[]

Спочатку введенні місії у операції «Прорив» також присутні в операції. Виконання місії як і раніше дасть гравцеві випадкову ромазльовку зброї, вказану за виконання місії. Завершуючи гілку з місіями, гравець отримує зірки, необхідні для поліпшення монети операції: 1 за легку гілку (зелена), 2 за середню гілку (жовта), 3 за складну гілку (червона). Кожна гілка містить по 7 місії (усього 21 місія за компанію, за усі 4 компанії: 84 місій). На тиждень гравець може виконати 2 місії, за кожну додаткові компанію ще по 1-ій (разом максимум 4 місії в тиждень).

Компанії операції «Авангард»[]

  • Авангард
  • Спеціаліст з озброєння
  • Магріб *
  • Евразія *

* — додаткові компанії за ціною 2.99$/2.40€ за кожен.

Журнал операції[]

При покупці операції гравцеві також видається журнал операції. У ньому знаходиться вся його статистика і статистика друзів під час операції, наприклад,% попадання в голову, вбивства, виконані місії, награні годинник тощо. Щоб відкрити журнал, натисніть на значок журналу в меню (поруч з ім'ям гравця), або натисніть правою клавішею миші на монету операції в ігровому інвентарі, і натисніть на «Журнал операції».

Після завершення операції, значок журналу зникає і можливість перегляду журналу доступна тільки через інвентар. Крім цього, в журналі стоятиме штамп в особовій картці гравця, що операція завершена.

Цікаві факти[]

Див. також[]

Посилання[]

Advertisement