Вікі Counter-Strike
Advertisement

Операція «Браво» — друга за рахунком операція у Counter-Strike: Global Offensive, наступна за операцією «Відплата».

Опис[]

Операція «Браво» була включена у оновлення від 19 вересня 2013, представляючи 8 нових мап спільноти, за ціною у 5.99$/4.99€. Гравець міг грати на нових мапах також у змагальному режимі і в «бою насмерть», на відміну від операції «Відплата», де нові мапи були доступні тільки у спрощеному режимі.

При покупці пропуска гравець відразу отримував бронзову монету операції «Браво».

Також починаючи з цієї операції, гравець міг отримати нові ексклюзивні розмальовки для зброї. Була додана колекція «Альфа», розмальовки з якої падали випадковим чином в кінці матчу всім володарем пропуску. Крім этого, до гри був доданий аналогічний операції футляр, яка містила колекцію «Браво». Даний футляр випадав всім власникам пропуску випадковим чином наприкінці матчу. Після закінчення операції футляр став випадати усім гравцям. нині шанс випадіння даного футляру дуже мала, але все ще можливий.

Під час оновлення Winter Offensive були додані нові мапи до операції «Браво»: Cobblestone иіOverpass. Можливість грати на цих мапах була тільки у власників пропуску. Після закінчення операції ці мапи були додані до гри мап передовий.

Мапи[]

Csgo-bravo-pass-1-

Пропуск на операцію «Браво»

Звільнення заручників[]

Закладення бомби[]

* — додано пізніше у якості оновлення Winter Offensive

Монета користувача операції «Браво»[]

Csgo-bravo-coins-1-

Монети користувача операції «Браво»

Прогрес монети[]

  1. Бронза: При отримання операції
  2. Срібло: Грайте 10 годин (600 хвилин) і виграйте 5 змагальних ігор на мапах операції
  3. Золото: Грайте 30 годин (1800 хвилин) і виграйте 15 змагальних ігор на мапах операції

Цікаві факти[]

  • На прев’ю операції зображений торговець зброєю Бут, що знаходиться всередині хмарочосу на мапі Agency. Поруч з ним стоїть чорний футляр, на якому лежить AK-47 | Вогнистий змій і Nova | Шторм з колекції «Браво».
  • На прев’ю оновлення Winter Offensive спецпризначенці озброєні пістолетами P250 | Розпис хною і Five-SeveN | Кам із колекції «Зимовий наступ».
    • Спецпризначенці, зображені на прев’ю оновлення, представляє фракцію GIGN, хоча офіційна фракція спецпризначенців на мапі Overpass — GSG-9.
  • Колекція «Альфа» у файлах гри вказана як set_bravo_ii.
  • Шанс випадіння футляру операції «Браво» досі є, але він дуже малий.

Див. також[]

Посилання[]

Advertisement