Вікі Counter-Strike
Advertisement

Операція «Дойда» — шоста за рахунком операція у Counter-Strike: Global Offensive, наступна за операцією «Авангард».

Опис[]

Операція «Дойда» була включена у оновлення від 26 травня 2015, представляючи 4 нових мап спільноти і повернені 2 мапи з минулих операцій, за ціною у 5.99$/5.49€.

Були включені дві компанії: Снайпер за спецпризначенці і Революція за терористів. Брифінги до Стрілку розповідає Себастьян Енке, з брифінгами до Революції знайомить Валерія Дженнер.

Мапи[]

Ticketbloodhound

Пропуск на операцію «Дойда»

Звільнення заручників[]

Закладення бомби[]

Інші мапи[]

Монета користувача операції «Дойда»[]

Coinbloodhound

Монети користувача операції «Дойда»

Як в попередній операції, монета операції «Дойда», відстежує кількість виконаних місій і так само успіхи в змагальних матчах на мапах передової.

Прогрес монети[]

  1. Бронза: При отриманні операції
  2. Срібло: Отримати 9 зірок
  3. Золото: Отримати 14 зірок

Компанії операції «Дойда»[]

На відміну від операції «Авангард», компанії включають в себе повноцінну сюжетну лінію. Крім того, при виконанні місій не випадає жодна розмальовка зброї, натомість даючи досвід до рангу профайлу. Власники пропуску мають можливість отримати ексклюзивну розмальовку зброї при підвищенні рівня один раз в тиждень.

Доступні компанії[]

Снайпер[]

В компанії за спецпризначенці гравець знаходиться під дорученням Себастьяна Енке. Ціль — тренування, пошук і вбивство терориста підрозділу Фенікс — Чейса Тернера.

Революція[]

В компанії за терористів гравець приєднується до підрозділу Фенікс і знаходиться під дорученням Валерії Дженнер і Чейса Тернера. Ціль — чинити опір силам спецпризначенцям і перешкодити діям Себастьяна Енке.

Див. також[]

Посилання[]

Advertisement