Вікі Counter-Strike
Advertisement

Операція «Розірвана мережа» — дев’ята за рахунком операція у Counter-Strike: Global Offensive, наступна за операцією «Гідра».

Опис[]

Операція «Розірвана мережа» була включена у оновлення від 19 листопада 2019, представляючи 2 нові мапи спільноти і нову мапу для режиму летючих розвідників Lunacy, зроблену на рушію Source 2 від Valve, за ціною у 14.99$/13.25€. Операція тривала до 31 березня 2020 року.

Мапи[]

Закладення бомби[]

  • C4 iconStudio

Летючий розвідник[]

Небезпечна зона[]

  • Danger Zone iconJungle

Інші мапи[]

Монета користувача операції «Розірвана мережа»[]

Операція «Розірвана мережа» має новий формат «Battle Pass», в якому нагороди нараховуються, коли гравець отримує достатньо зірок, виконуючи місії. Наприклад, якщо у гравці нині є 20 зірок, а нагорода доступна з 22 зірок, гравцеві знадобляться ще дві зірки для неї. Гравець може купувати зірки чи заробляти їх, виконуючи місії.

Прогрес монети[]

  1. Бронзова: Видається при покупці операції
  2. Срібна: Необхідно пройти 33 місій операції
  3. Золота: Необхідно пройти 66 місій операції
  4. Діамантова: Необхідноо пройти 100 місій операції

Місії операції «Розірвана мережа»[]

Починаючи з операції «Розірвана мережа», були введені місії. За виконання гравець отримає Зірки Операції і випадкову розмальовку зброї з ексклюзивних колекцій операції. Зірки операції заробляються за виконання місії в щотижневому списку завдань і можуть бути куплені. В кожному щотижневому списку завдань можна отримати максимум шість зірок (крім першого тижня, під час якого можна отримати десять зірок) — гравецві не потрібно виконувати усі місії, щоб максимально використовувати свій час. Гравці можуть заробити до 100 зірок (досить, щоб заробити всі нагороди за всю операцію), виконуючи місії.

Див. також[]

Посилання[]

Advertisement