Вікі Counter-Strike
Advertisement

Повстанці також партізани (англ. Guerilla Warfare) — четвертий клас команди терористів у серії ігор Counter-Strike.

Опис[]

Терористичне угрупування, утворилася на Середньому Сході. Це угрупування відома своєю жорстокістю. Своя огида до американського способу життя вони продемонстрували в 1982 році, кинувши бомбу в автобус з кількома рок-н-рольними групами.

Уніформа[]

Розвантажувальний жилет, зелена майка, камуфляжні штани (лісовий або пустельний), чорні чоботи, червона пов'язка на голові.

Галерея[]

Цікаві факти[]

  • У файлах гри має назву «guerilla».
  • У файлах Counter-Strike: Global Offensive був знайдений концепт арт даної фракції.
  • Гравці їх часто називають «Рембо»
  • В Counter-Strike: Condition Zero Deleted Scenes є японська терористична група «Якудза/Акунін», що схода на повтанців.
  • Опис говорить «Вони родом з Сходу», але при цьому в Counter-Strike: Condition Zero Deleted Scenes вони з'являються в південноамериканських операціях, в скриптах і під час бою розмовляють іспанською.
    • У місії: «Поворот Рукояті» на початку говорять англійською, і в місії: «Збитий Пілот», коли один з них каже що потрібно випустити газ, то він каже це німецькою мовою.

Посилання[]

Advertisement