Вікі Counter-Strike
Advertisement

Прем’єр-режим — це ігровий режим у Counter-Strike: Global Offensive, представлений як частина операції «Зламане ікло» в оновленні від 4 грудня 2020 року, спочатку названий Broken Fang Premier і призначений для ексклюзивної операції, але збережений через свою популярність. До оновлення від 30 березня 2021 року ігровий режим був доступний лише для тих, хто купив Broken Fang Pass, але після зазначеного оновлення він став доступним для всіх гравців.

Опис[]

У прем’єр-режимі команди, які грають, завантажуються в систему вето, де вони забороняють і вибирають мапи, схожі на професійний рівень. На початку кожна команда голосує або за те, щоб заборонити дві мапи, або вибрати, чи вони починаються на стороні боротьби з терористами чи ССО. Звіти про пошкодження консолі вимкнено. Застосовуються стандартні правила змагань, оскільки на тих, хто залишить матч, нараховуються штрафи.

Мапи[]

Станом на оновлення від 4 грудня 2020 року доступні лише мапи з групи Active Duty:

Система вето[]

Broken Fang Premier Veto 1

Прем'єр-міністр Вето

Система вето працює на основі голосів команди, а не капітанської системи. Кожен в команді може проголосувати за певні варіанти, і це вирішується на основі того, де було подано більшість голосів.

Дія Дано часу (секунди)
Фаза 1 Заборонити спочатку чи пізніше 12
Фаза 2 Заборонити 2 мапи 25
Фаза 3 Заборонити 3 мапи 25
Фаза 4 Заборонити 1 мапу 25
Фаза 5 Вибрати сторону 12
Фаза 6 Почати матч 10

Цікаві факти[]

  • Premier завантажує мапу під назвою «lobby_mapveto», щоб виконати процес вето.
  • Кінематографічна кімната «ССО» така ж, як і початкова кімната в Autumn Harvest & Cultivating Trouble.
  • Арени для розминки схожі на фільм «Доктор Стрейнджлав», оскільки кімната надзвичайно схожа на сцену у фільмі.

Галерея[]

Advertisement