Вікі Counter-Strike
Advertisement
Незавершена стаття!
Це незавершена стаття. Ви можете допомогти, виправивши і доповнивши її.
Aquote1 Об’єднайтеся з товаришами по команді, щоб виконувати стратегічні місії. Знищити ворожі пленти. Врятувати заручників. Ваша роль впливає на успіх вашої команди. Успіх вашої команди впливає на вашу роль.
Опис Counter-Strike у Steam
Aquote2

Counter-Strike – це командний шутер від першої особи, в якому гравець або приєднується до терористів (T) або до ССО (CT). У його сиквелах і додаткових продуктах основна механіка гри збережена і майже ідентична оригінальній формулі.

Опис[]

Гра проводиться між двома командами, які змагатимуться одна проти одної в раундовій грі. На початку гри гравці можуть приєднатися до терористської сторони, або до ССО, і грати в цій команді протягом першої половини гри. Команда виграє гру, коли її рахунок перевищує встановлену суму. Очко нараховується щоразу, коли команда повністю усуває команду суперника або досягає своєї командної мети. Коли гра закінчиться перервою, сторони поміняються місцями; команда ССО тепер гратиме за терористів і навпаки. Гра продовжується в другому таймі доти, поки одна команда не переможе або не буде нічиєї (якщо гра закінчується, коли обидві сторони мають однаковий рахунок).

Кожен раунд починається з того, що дві команди з'являються одночасно; їм дається кілька секунд, які називають часом заморожування (або часу купівлі) перед раундом, щоб придбати зброю та обладнання. Залежно від налаштувань сервера, гравці зазвичай можуть купити більше спорядження протягом перших 90 секунд після початку раунду за умови, що вони перебувають у визначеній зоні покупки для своєї команди. Раунд закінчується, коли команда виграє раунд або коли досягнуто ліміту часу раунду (за умовчанням 5 хвилин). Наступний раунд починається через кілька секунд.

Гра відстежує, скільки гравців убив кожен гравець, скільки разів вони загинули, і дає гравцям гроші за вбивство ворогів або виконання командних цілей. Він також відстежує, скільки разів кожна команда вигравала. Обидві команди отримують додаткові гроші на початку наступного раунду, причому переможці останнього раунду отримають більше грошей, ніж переможені. Гравці, які вижили, зберігають своє спорядження, але ті, хто помер, його втрчають.

Усі гравці, убиті до завершення раунду, стають глядачами; їхні чатові та голосові повідомлення не можуть бачити або чути гравці, які ще живі, але вони можуть спостерігати до кінця раунду. Якщо ви не граєте у змагальному режимі у Global Offensive, у якому ваша команда може спілкуватися з вами після їхньої смерті, щоб назвати місце смерті, завдану шкоду та можливе розташування ворога.

Мети[]

Бій на смерть виключено зі списку через особливий некомандний ігровий процес. Детальніше дивіться на сторінці.

  • Перегони озброєнь
    • Вбивство гравця змінить зброю гравця на наступну зброю у списку зброї. Вбивство на останньому рівні золотого ножа забезпечить перемогу команді.
  • Закладення бомби/Підрив об'єкту
    • T: Посадіть C4 на одну з плентів бомби і охороняйте її, поки вона не вибухне.
    • CT: заборонити терористам поставити C4 до закінчення терміну або знешкодити C4 після того, як він був закладений.
  • Втеча (вирізано)
    • T: Дістаньтеся до зони втечі терористів.
    • CT: Ліквідувати всіх терористів.
Advertisement