Вікі Counter-Strike
Advertisement

Set bank-1-

Значок мапи ті її колекції

Bank — це мапа режиму «Підрив об'єкту» в Counter-Strike: Global Offensive.

Опис[]

Події мапи Bank відбуваються неподалік центру невідомого міста США.

Місця появи гравців знаходяться навпроти один одного. Терористи з'являються позаду банку, а спецпризначенці з'являється попереду будівлі, але їм потрібно перейти дорогу, щоб потрапити до банку. Здебільшого на цій мапі відбуваються бої ближньої та середньої дистанції, більша частина яких відбувається у самому банку чи на даху.

Офіційні фракції цієї мапи — Професіонали (команда терористів) і SWAT (команда ССО).

Завдання мапи[]

Для перемоги ССО потрібно зробити одну чи декілька з нижче перелічених речей:

  1. Вбити усіх терористів.
  2. Не дати терористам поставити C4 на одну з точок закладки бомби (A або B) до закінчення часу.
  3. Знешкодити бомбу, після того як терористи її поставили.

Терористам ж потрібно зробити одну річ для перемоги ж нижче перелічених:

  1. Вбити усіх ССО.
  2. Поставити бомбу і не дати її знешкодити.

Примітка: Це мапа режиму «Підрив об'єкту», гравці не можуть купувати зброю. У першому раунді всім дають штурмову гвинтівку, якщо вбити хоча б одного гравця, у наступному раунді дадуть зброю послабше. Після 10 раундів команди зміняться сторонами. Гра триває до 11 перемог однієї з команд.

Тактика[]

Досягнення[]

Емблема Назва Опис
Image 19 (win map de bank.png)
Ва-банк Виграйте п’ять матчів на мапі Bank

Галерея[]

Цікаві факти[]

  • Bank була зроблена як пограбування в PAYDAY 2 у співпраці між Valve та розробниками PAYDAY 2, яке називається Банк GO (також відомо як Charlie Santa/Sierra). Мапа пограбування майже ідентична, маючи маленькі відмінності.
    • Назва Банк GO натякає на абревіатуру Global Offensive, а ім'я Charlie Santa/Sierra натякає на абревіатуру Counter-Strike у фонетичному алфавіті ІКАО, хоча Santa використовується для різдвяної тематики мапи.
    • Після оновлення 19 грудня 2013 були додані маски персонажів з гри «PAYDAY 2» на мапі Bank
      • Даллас: За коробками у далекому кутку занедбаного магазину.
      • Вулф: Усередині смітника на парковці.
      • Хокстон (на даний момент Хьюстон): Під прилавком у занедбаному магазині поряд із банком.
  • Як і більшість інших мап режиму «Підрив об'єкту», ця мапа заснована за мотивами мапи із серії ігор «Left 4 Dead». На мапі використовується схема ресторану Бургер-Танк з першої мапи та фіналу (Milltown и Втеча з міста компанії Жорсткий дощ в Left 4 Dead 2. Варто зазначити, що ця мапа дуже змінилася порівняно з оригіналом.
  • Можливо, що ця мапа є знаком вшанування місії Спека в Майамі з Counter-Strike: Condition Zero Deleted Scenes, оскільки обидві мапи використовують фракцію SWAT.
  • Ця мапа використовує деталі, які могли б підійти для перевидання мапи Vostok під назвою Balkan в Counter-Strike: Global Offensive). Найпомітніша річ знаходиться в магазині, а саме румунський прапор, який міг використовуватися в оточенні мапи Vostok.

Див. також[]

Посилання[]

Advertisement