Вікі Counter-Strike
Advertisement

Bank — це мапа режиму «Підрив об'єкту» в Counter-Strike: Global Offensive.

Опис[]

Як і в інших мапах режиму «Підрив об'єкту» поєднання командної тактики з тактикою зброї принесе успіх вашій команді. На відміну від інших мап даного режиму Bank досить маленька мап, а значить будь-які бої будуть зосереджені біля банку, особливо на даху та у сховищі.

Гарячі зони[]

Банк[]

Оскільки на мапі усього одне місце для закладення бомби всередині банку, терористі та ССО будуть зосереджено на будівлі. Досвідчені гравці знають, що тримаючи контроль над дахом, можна легко відбити атаку в самому банку. Це дозволить допомогти знешкодити або закласти бомбу, тому переконайтеся, що хоч один гравець буде на даху. Зверніть увагу, що терористи можуть піднятися на дах швидше за ССО, що робить другій команді деякі труднощі.

Бомба може бути закладена як у самому сховищі, так і в області біля нього.

Інші зони[]

Занедбаний магазин[]

Це типово, що покинутий магазин використовується для атаки терористів із флангу, особливо якщо ті вирішили захопити банк у початкових раундах. У такому разі принаймні один терорист має залишитися на парковці, щоб відбити атаку зі спини. В іншому випадку цей прийом може бути задіяний, щоб підійти до закладеної бомби, не зустрівшись з терористами безпосередньо.

Тактики зі зброєю[]

Якщо у вас:

M4A4/AK-47[]

Спробуйте вбивати ворогів з далеких дистанцій оскільки гвинтівки відмінно підходять для цих ситуацій. В іншому випадку, ви можете використовувати ці зброї для засідок. Обов'язково перезарядіть зброї після перестрілки, оскільки ці зброї не мають великої ємності магазину.

P90[]

Хоча P90 є пістолет-кулеметом і не підходить для атаки на далеких дистанціях, у нього велика ємність магазину. У цієї зброї висока скорострільність, тому навіть велика ємність магазину може не догодити любителям затиску.

Спустошіть свій боєзапас на ворогів, але будьте поруч із напарниками, щоб вони прикрили вас під час перезарядки.

UMP-45/ПП-19 Бізон[]

Спробуйте влаштувати засідку або добити поранених ворогів, оскільки ці зброї завдають маленької шкоди, UMP-45 має маленьку ємність магазину, а ПП-19 Бізон має низьку точність.

UMP-45 цілком підходить для стрілянини на середній дистанції (якщо гравець не може дозволити собі гвинтівку) і на ближній, але якщо ворог з пістолетом.

ПП-19 Бізон може пригнічувати ворогів, поки стрілець наближається до них, змушуючи їх відійти на довшу дистанцію.

Desert Eagle[]

Уникайте перестрілок поблизу більш ніж з двома супротивниками. Низька скорострільність та маленька ємність магазину ніщо порівняно з пістолетами-кулеметами та штурмовими гвинтівками, які можуть бути у ворогів. Натомість спробуйте вистрілити у ворога, а потім сховатися за укриття. Для спецпризначенця укриттям може бути вантажівка біля своєї бази, тоді як терористи можуть ховатися за парканом. Хорошою ідеєю для терориста буде відстріл нападаючих на банк та магазин.

Nova[]

Як і очікувалося від дробовика, ця дуже потужна зброя поблизу. Проте на довгих дистанціях ефективність зброї різко знижується. Захід через фланги (магазин та вантажівка) буде грамотною атакою, але захід у банк безпосередньо теж зійде. Будьте обережні і не висовуйтесь, адже снайперам дуже вигідна дистанція дії дробовика. Однак, якщо вам доведеться вести перестрілку на середній дистанції (скажімо, перед і задня стіна банку) то ви відчуєте, що дробовик не такий вже й поганий, ніж він відрізняється від багатьох інших ігор.

Five-SeveN/P250[]

На думку гравців, ці пістолети є найкращими після Desert Eagle. Five-SeveN має хорошу бронепробивність і низьку шкоду, в той час як P250 є гарною заміною Desert Eagle за рахунок більш високої ємності магазину та меншої точності. Намагайтеся вбивати ворогів, які тяжко поранені або ходять поодинці.

P2000/Glock-18[]

Для спецпризначенцям це буде небезпечним заходити до банку безпосередньо з такою слабкою зброєю. Замість цього зайдіть з флангу через магазин або ззаду вантажівки та зупиніть ворога зненацька. Для терористів все одно: намагайтеся уникати відкритих просторів і заставте спецназівців зненацька.

SSG 08[]

Якщо бомба не потребує захисту або розмінування, тримайтеся подалі від банку і знайдіть хорошу позицію на вулиці. Хорошим вибором буде дах, але якщо ворог прийде до вас, буде складно сховатися. На рівні землі втекти від ворога буде важко, але ваші партнери зможуть вам допомогти.

AWP[]

Тактика схожа на тактику для SSG 08: намагайтеся прикрити ваших напарників з далеких дистанцій. Намагайтеся не заходити до банку, якщо бомбу не потрібно захистити або розмінувати. Намагайтеся захищати будь-які входи до банку. Вбивство ворогів не складе вам труднощів, якщо ви досить добре володієте цією гвинтівкою. Вам просто потрібно знати, як далеко (або близько) від ворога вам потрібно бути, щоб збільшити ваші шанси на перемогу.

SCAR-20/G3SG1[]

Як у випадках з AWP та SSG 08 намагайтеся не заходити до банку. Як ССО постарайтеся знайти гарне укриття поряд з базою і намагайтеся вбити будь-якого терориста, який намагається зайти в банк, але будьте напоготові і перевіряйте магазин і вантажівку, оскільки вас легко можуть обійти. Як терорист, спробуйте стріляти через паркан. Ви можете зайти на дах, але будьте готові до того, що у вас стрілятимуть з будь-якого боку.

Advertisement