Вікі Counter-Strike
Advertisement

CS2D (раніше Counter-Strike 2D) — комп’ютерна гра в жанрі командного шутера від третьої особи, безкоштовний власницький двомірний клон популярної гри Counter-Strike компанії Valve Software. Вийшла через день після випуску Counter-Strike: Condition Zero. Дана гра відрізняється від оригіналу — вона повністю перероблена під 2D-вимір (видом зверху, новий ґеймплей). Починаючи з версії 0.1.0.5, гра використовує рушій BlitzMax.

Розробка[]

Незважаючи на те, що гра розроблялася з 2004 року, вона періодично отримує оновлення. Так 22 листопада 2015 року гра офіційно вийшла зі стадії бети. У квітні 2017 «Counter-Strike 2D» гра була перейменована у «CS2D» і з версії 1.0.0.3 нова назва стала офіційною. Нині (травень 2017) робота над оновленнями триває. 16 листопада CS2D стала доступна у Steam.

Опис ґеймплею[]

Counter-Strike 2D — казуальна інді-гра, яка стає дуже популярною серед улюбленців міні-ігор Західної Європи.

Усі версії гри були написані на мові Blitz3D, і вихідний код деяких версій доступний на сайті розробника. Однак посилання на файли з вихідним кодом знаходяться на форумі Unreal Software. Жодних ліцензій в коді не згадуються, лише проставлено символ копірайту (©; юридично має тільки повідомний характер).

Загальна ідея оригінальної гри не змінилася. Для неї також характерно протистояння двох загальних команд — терористів (позначаються скорочено літерою Т, виділяються червоним кольором) і спецпризначенці (позначаються скорочено абревіатурою СТ, виділяються синім кольором). За виконання місії або виграні раунди гравцям команди-переможця нараховуються гроші, які можуть бути витрачені на зброю, боєприпаси, бронежилети, прилади нічного бачення тощо.

Режими[]

Режими
Вбивство VIP
Звільнення заручників
Закладення бомби
Втеча
Захоплення прапору
Зараження
Домінування
Бій насмерть
Будівництво
Advertisement