Counter-Strike: Condition Zero (CS: CZ, CSCZ або просто CZ) — сиквел оригінальної гри Counter-Strike 1.6, призначений як для одиночної, так і для багатокористувацької гри. Над створенням Condition Zero, який помилково вважали Counter-Strike 2, працювали велетні ігрової індустрії, такі як: Rogue Entertainment, Gearbox Software, Ritual Entertainment, Turtle Rock Studios і сама Valve Software.

Опис

Гра була випущена в 2004 на рушію GoldSrc від Half-Life. В Condition Zero є мережева гра, яка демонструє оновлені моделі фракцій, текстури, мапи і інші візуальні зміни.

Чергування

Чергування — це збірник місій для одиночної гри, із можливістю розблокування мап і вибору ботів для виконання завдань в Counter-Strike: Condition Zero. Завдання можуть бути різними: від простіших («Вбийте противника») до найскладніших («Виграйте раунд за 45 секунд»).

Counter-Strike: Condition Zero Deleted Scenes

Наявний ще один збірник місій для одиночної гри. Поки це єдина гра у серії із сюжетної лінії. Condition Zero відомий тим, що першою ввела в гру ботів, хоча Xbox-версія Counter-Strike, фактично, була першою грою, яка включала їх.

За станом на 15 квітня 2009 року, Counter-Strike: Condition Zero — одна з десяти найпопулярніших модифікацій Half-Life, за думкою гравців, у відповідно з GameSpy. Поширюється як на дисках, так і в Steam. Продається разом з копією гри Counter-Strike незалежно від того, як він був придбаний. На даний момент можна придбати тільки у крамниці Steam.

Оновлення

Мапи, зброя, текстури, моделі стали найдетальнішими. У текстур тепер є структура, наприклад: у текстури дерев можна помітити волокна. Також оновлення торкнулися звуків і ґеймплею. Деякі ігрові предмети, з’явленні у Counter-Strike 1.6, спочатку були представлені тільки в Condition Zero, наприклад: зброя FAMAS, Galil і тактичний щит.

Не менш приємним додаванням в CS: CZ став новий штучний інтелект заручників, який навіть нагородив їх емоціями. Вони тікають, якщо їх залишити незахищеними, панікують, якщо чують перестрілку, «що розмовляють» із терористами і спецназівцями, можуть переміщувати по мапам, використовуючи драбини тощо.

Команди і фракції

Узяті з Counter-Strike моделі гравців були покращені і доповнені новими: в команду спецназа, окрім вже наявних SEAL Team 6, GSG 9, SAS і GIGN, був доданий російській спецназ «Альфа». В команду терористів приєдналися ополчення середнього заходу, поповнив такий ряд терористичних організацій: Підрозділ фенікс, елітний підрозділ, арктичні месники і повстанці.

Команда Фракції
Терористи Cz select icon terror.pngПідрозділ фенікс Cz select icon leet.pngЕлітний підрозділ Cz select icon arctic.pngАрктичні месники Cz select icon guerilla.pngПовстанці Cz select icon militia.pngОполчення середнього заходу
Спецназ Cz select icon urban.pngSEAL Team 6 Cz select icon gsg9.pngGSG-9 Cz select icon sas.pngSAS Cz select icon gign.pngGIGN Cz select icon spetsnaz.pngАльфа

Зброя

Арсенал зброї такий же, як і в оригінальній Counter-Strike. Деякі ігрові предмети, що з'явилися в Counter-Strike 1.6, спочатку були представлені тільки в Condition Zero, наприклад: зброя FAMAS, Galil і тактичний щит.

Категорії Назва зброї
Пістолети
Cz select icon glock18.png
Glock 18
Cz select icon usp45.png
USP. 45
Cz select icon p228.png
P228
Cz select icon deserteagle.png
Desert Eagle
Cz select icon elites.png
Парные Beretta
Cz select icon fiveseven.png
Five-Seven
Важка
Cz select icon m3.png
M3
Cz select icon xm1014.png
XM1014
Пістолети-кулемети
Cz select icon mac10.png
Mac-10
Cz select icon tmp.png
TMP
Cz select icon mp5.png
MP5
Cz select icon ump45.png
UMP45
Cz select icon p90.png
P90
Автоматичні гвінтівки
Cz select icon galil.png
Galil
Cz select icon famas.png
FAMAS
Cz select icon ak47.png
АК-47
Cz select icon m4a1.png
M4A1
Cz select icon sg552.png
SG 552
Cz select icon aug.png
AUG
Снайперскі гвінтівки
Cz select icon scout.png
Scout
Cz select icon awp.png
AWP
Cz select icon g3sg1.png
G3/SG-1
Cz select icon sg550.png
SG 550
Власноручні кулемети
Cz select icon m249.png
M249
Спорядження
Cs 1.6 select icon kevlar.png
Бронежилет
Cs 1.6 select icon kevlar helmet.png
Бронежилет і шолом
Cz select icon flashbang.png
Світлошумова граната
Cz select icon hegrenade.png
Осколкова граната
Cz select icon smokegrenade.png
Димова граната
Cs 1.6 select icon defuser.png
Кусачки
Cs 1.6 select icon nightvision.png
ПНВ
Cz select icon shield.png
Тактичний щит

Мапи

Кількість мап скоротилося з 25 до 22. Але з’явилися і нові — Corruption, Fastline, Sienna, Stadium, Tides, Truth, Vostok і Downed.

У мап нові текстури і додані деякі об'єкти, наприклад, автомобілі УАЗ і Урал неподалік від точки відродження команди терористів на мапі Dust.

Замінувати/Знешкодити Звільнення заручників

Вирізані мапи

Галерея

Знімки

Арти до релізу гри

Цікаві факти