Вікі Counter-Strike
Advertisement

Counter-Strike: Condition Zero Deleted Scenes‎ (Вилучені епізоди) — другий варіант гри Condition Zero, яка виконана як окрема гра і поставляється разом з Condition Zero.

Опис[]

Deleted Scenes могла бути остаточним варіантом Condition Zero, вона була розроблена Ritual Entertainment; оскільки розробка гри Condition Zero переходила від однієї компапнії до іншої, від напрацювань Ritual (згідно деяким даним, які отримали незадовільні відгуки тестерів) і остаточному підсумку відмовилися, однак пізніше було вирішено випустити версію Ritual в комплекті з остаточною Condition Zero.

Реалізована тільки однокористувацька гра. Сюжетна лінія, у якому гравець виконує роль бійця контр-терористичної організації, пропонує відвідати Америку, Північну Африку, Колумбію, Росію, Європу, Японію, Близький Схід. В грі 10 сюжетних завдань. Для кожного рівня написана своя музична тема: музикою для гри займався ігровий композитор Зак Бєліка.

Місії[]

Сюжетна лінія[]

Місії які були включені в retail-версію гри.

  • Навчання Спецвійськ (Counter Terrorist Training)
  • Віддача (Recoil)
  • Втрачена Причина (Lost Cause)
  • Таємна Війна (Secret War)
  • Розвідка будівель (Building Recon)
  • Лабораторія (DrugLab)
  • Напад на Колону (Motorcade Assault)
  • Тендітний Лід (Thin Ice)
  • Збитий Пілот (Downed Pilot)
  • Ханкагай (Hankagai)
  • Поворот Рукояті (Turn of the Crank)
  • Аламо (Alamo)
  • Різкий Підйом (Rise Hard)

Додаткові[]

Місії які були вирізані з retail-версії гри, але пізніше були повернуті в оновленнях в Steam. Їх можна вибрати на мапі світу.

  • Проліт (Fastline)
  • Правда в хаосі (Truth in Chaos)
  • Біжи! (Run!)
  • Трубкова Мрія (Pipe Dream)
  • Піщана буря (Sandstorm)
  • Спека в Майамі (Miami Heat)

Галерея[]

Знімки[]

Арти наприкінці гри[]

Різне[]

Цікаві факти[]

  • Фон в меню retail-версії і Steam-версії відрізняються.
  • Якщо вистрілити в прапор США в місії Аламо, то гравець помре.
  • В файлах гри є назва місії Снайпер (Sniper), але його немає в грі.
  • Місії за фракцію SAS більш довгі та складні, ніж місії інших фракцій.
  • В процесі розробки планувалося додати французьку терористичну фракцію і їх боса, чого не відублося. Про це свідчать файли гри.
  • На мапі світу розташування деяких місій розташоване неправильно. Наприклад: втрачена справа дія якої відбувається в Філіппінах, розташовується на Сіамській затоці. Або ж Ханкагой, дія якої відбувається в Японії, розташовується в місті Пекін, Китай.
  • Також можна помітити файлах гри, що є зіп лайн, газова граната, шприц-пістолет проте їх в самій грі немає, або в руках гравця їх немає.
  • На місії: Аламо, на початку стоять 2 оперативника Морських котиків США. Але коли гравець вбиває всіх терористів які хочуть знищити вертоліт, ті з гелікоптеру на землю приземляються вже Великобританський SAS.
  • Всі спецпризначенці говорять тільки англійською мовою.
  • Єдина угруповання яка використовує всі свої наряди-SAS.
  • В загальному у терористів мачете використовують частіше моделі з Балаклавою і Маскою на голові, і ще снайперську гвинтівку-AWP використовують тільки: ті, які перші видно в моделі гравця, або моделі з низьким дозволом. Візьмемо місію Різкий підйом, там AWP використовує тільки модель з низьким дозволом і голова терориста на якій одягнені: окуляри і міні-мікрофон.
  • У місії «Таємна війна» присутній анахронізм: на воротах написано, що дія відбувається в СРСР, проте військова форма, емблема і нашивки — російські (див. В галереї).
Advertisement