Вікі Counter-Strike
Advertisement

Оновлення CS:GO від 14.04.2012

Ґеймплей
  • Додано анімацію реакції стрілянини від третьої особи для всіх гравців
  • Коктейль Молотова і запалювальні гранати тепер вибухають в повітрі, якщо вони не торкнулися землі через невеликий проміжок часу.
  • Коктейль Молотова і запалювальні гранати тепер більше не кидає коротше, ніж інші типи гранат.
  • Виправлені гранати, які підстрибували дуже високо, якщо ви кидали їх прямо в землю.
  • Виправлені гранати, у яких немає таймера (наприклад, диму), який не спрацьовував, якщо вони знайшли місце, яке постійно підстрибує і не торкається того, що вважалося «землею».
  • Виправлена помилка проникнення кулі, коли куля проникала крізь стіни набагато товщі, ніж передбачалося, коли першою щіткою, в яку потрапила куля, була щітка для деталей.
  • Виправлено рідкісний випадок, коли бронювання сервера не завантажувало правильну мапу на офіційні сервери.
  • Переключений перемикач вогню MP7 viewmodel від безпеки до повної автоматики.
UI
  • Виправлено світіння глядачів, яке недостатньо часто оновлювало стан, що могло дозволити світінням відображатися не в той час.
  • Виправлено імена ідентифікаторів цільових гравців, які не відображались належним чином у деяких випадках під час спостереження/перегляду.
  • Виправлено показ інтерфейсу глядача в гонці озброєнь.
  • Виправлено помилку автоматичного спостереження за вбивцею після камери смерті, якщо бот не міг взяти на себе команду.
  • Виправлений раунд на екрані глядача не оновлювався, якщо ви підключили середину раунду.
  • Якщо всі гравці команди мають однакову позначку команди, на табло та іменах команд глядачів відображатиметься назва команди гравців (назва групи Steam).
  • Покращена продуктивність візуалізації елементів інтерфейсу тексту.
Різне
  • Додано екран завантаження за замовчуванням для прямих підключень та користувацьких мап, який відображає хід завантаження.
  • Виправлена консоль сервера вимовляє команду для доставки тексту до всіх підключених клієнтів
  • sv_password тепер можна встановити на виділених серверах спільноти, коли у них немає підключених програвачів, і буде застосовано.
  • Підбір гравців: блокування відносин не перешкоджає прямому приєднанню до сервера, вони фільтруються лише під час встановлення матчмейкингу.
  • sv_pure: файли VPK містять необхідні хеші, тому виділеним серверам не потрібно їх обчислювати під час запуску, але їх можна перевірити командою sv_pure_checkvpk.
Advertisement