Вікі Counter-Strike
Advertisement

Оновлення CS:GO від 18.02.2022
Розмір: 21.3 MB
Версія клієнту гри: 1.38.1.7

Пристрої введення STEAM / Контролер

Примітка для користувачів контролерів: обов'язково повторно застосуйте параметри за замовчуванням з меню «Конфігурація контролера» у оверлеї Steam.

  • Різні зміни біндів дій за замовчуванням (лише для контролерів). Кругове меню швидкої покупки запускаються за допомогою D-Pad (хрестовина зі стрілками) та кнопок бампера, вчасно перебування на активній ділянці зони закупівлі.
  • Спрощено перевизначення дій у меню зброї. За умовчанням правий стик використовується для керування радіусом. Якщо кнопки XYAB прив'язані до цього меню, використовується лівий стик.
  • Виправлення закупівлі зброї в режимі «Бій насмерть».
  • Консоль/швидке кругове меню покупки зброї аналогічні звичайному меню покупки.
  • Підтримка контролера в режимі «Небезпечна зона»: зафіксовані елементи керування вчасно респавна. Виправлено керування дронами.
UI

Примітка для користувачів «radial_quickinventory.txt»: ви можете встановити консольний параметр «cl_quickinventory_filename», щоб він вказував на інше ім'я файлу в тому самому каталозі.

  • У файл radial_quickinventory.txt додано параметр «ROTATION_OFFSET», який повертатиме все меню на задану кількість градусів.
  • Для меню Quick Inventory та Quick Grenade Radial виправлена помилка, через яку відсутні предмети (міни, щити тощо) не відображалися.
  • Різні виправлення гліфів вбудованих клавіш (продовжуються).
Різне
  • Додано серверну змінну sv_max_allowed_developer, яка визначає найвище значення розробника для підключених клієнтів.
  • Для консольних команд getpos та getpos_exact тепер потребує увімкнення sv_cheats 1.
Локалізація

Оновлено файли локалізації для болгарської, чеської, датської, голландської, англійської, фінської, німецької, італійської, японської, польської, португальської, румунської, спрощеної китайської та турецької мов.

Advertisement