Вікі Counter-Strike
Advertisement

Оновлення CS:GO від 24.05.2022
Розмір: 34.9 MB
Версія клієнту гри: 1.38.3.2

Antwerp 2022
  • Капсули з автографами чемпіонів PGL Antwerp 2022 стали доступними для покупки. Як і завжди 50% виручки йдуть гравцям та організаціям, що беруть участь. Вартість капсули 36,36 гривен.
Різне
  • Різні покращення для гри з контролером.
  • Налаштування FlickStick — автоматичне гасіння повороту, коли стик переходить в початкове положення.
  • Деякі фікси встановки та зняття глушника для зброї.
  • Додано додаткові параметри прискорення та точності для гіроскопа.
  • Гіроскопічна камера тепер налаштована у співвідношенні 1:1 (обертання в реальності по відношенню до обертання в грі) як основа, а не довільні одиниці. Відкалібровано виходячи з припущення, що прив'язка «Гіро камери» у конфігураторі введення Steam встановлена на максимальну чутливість (600). Нові офіційні прив'язки були оновлені для використання нових налаштувань.
  • З кругового мене видалено «Швидку закупівлю», яка виставлялася за замовчуванням для гри з контролера.
  • Для гри з контролером виправлено команду «Health Shot».
  • Додано коротке згасання кругового меню. На будь-яку поведінку закупівлі це не впливає, лише анімація.
VACNet
  • Вночі вийшло кілька оновлень. В одному з них були змінні для роботи VACNet. Але пізніше іншим оновленням ця інформація була видалена. Можливо, її ніхто не мав бачити.
Локалізація

Оновлено файли локалізації для португальської (Бразилія), англійської, угорської, португальської, румунської та російської мов.

Advertisement