Вікі Counter-Strike
Advertisement

Оновлення CS:GO від 13.12.2012

Різне
  • Додана можливість похвалити і повідомити гравців з перегляду деталей гравця, до якого можна отримати доступ на табло.
  • Кількість конкурентних перемог та унікальні похвали тепер відображаються в головному меню разом із групою навичок.
  • Змагальне табло покаже кількість конкурентних перемог, необхідних для відображення вашої групи навичок, якщо ви її ще не відображали.
  • Виправлено рух по сходах, ігноруючи клавішу прогулянки. Зараз підйом по сходах під час утримання відбувається повільно і безшумно, що фіксує попередній подвиг можливості піднятися по сходах з повною швидкістю, не видаючи звуку.
  • Виправлена помилка стрільби після відключення зброї від перезарядки та назад (фальшива перезарядка).
  • Tv_password convar із білого списку для встановлення пароля GOTV.
  • Знижено частоту кадрів в секунду в головному меню, коли ви не підключені до сервера, з 300 кадрів в секунду до 120 кадрів в секунду, щоб допомогти ноутбукам та настільним відеокартам робити надмірну роботу. Виставлений fps_max_menu convar для управління fps в головному меню.
  • Додано ще одну хвилину пільгового періоду для гравців для повторного підключення до свого змагального матчу перед тим, як буде призначено час відновлення за невдале підключення. Перезарядка за неможливість повторного підключення тепер призначається після того, як гравець залишається відключеним принаймні 4 хвилини, не враховуючи раунд відключення і не рахуючи раунд, протягом якого проходить 4 хвилини пільгового періоду.
  • Виправлено падіння Hammer при виході.
  • Додано трохи святкового настрою.
Advertisement