Вікі Counter-Strike
Advertisement

Оновлення CS:GO від 28.01.2021
Розмір: 65.4 МБ
Версія клієнту гри: 1.37.7.8

Капсули з наліпками 2020 RMR Stickers
  • Для покупки стали доступні капсули з наліпками команд, які показали найкращий результат по своєму регіону в 2020 Regional Major Ranking. Як і зазвичай — 50 % коштів від продажу цих наліпок йдуть командам.
1611817520 rmr2020
  • Ціна нових капсул з наліпками:
    • 2020 RMR Legends — 27,87 грн.
    • 2020 RMR Challengers — 27,87 грн.
    • 2020 RMR Contenders — 27,87 грн.
Ґеймплей
  • Тепер в режимах «Змагальний» і «Другий пілот», якщо у вашій команді менше гравців, ніж в протилежному протягом трьох і більше раундів, кожен з решти отримує додаткові $1000 у якості «Недоотриманих грошей відключених» якщо раунд програний. Дана додаткова винагорода не діє в тому випадку, коли гравець(-і) ні вигнаний з команди шляхом голосування.
  • Тепер в режимах «Змагальний» і «Другий пілот» при відключенні гравця, ставиться автоматична технічна пауза, яка триває дві хвилини. Дія паузи припиняється, як тільки гравець підключиться до сервера.
  • Коли гравець ставить мітку, відображається назва локації розташування цієї мітки.
Небезпечна зона
  • Додана нова консольна команда для управління парашутом:
cl_parachute_autodeploy 0 — відключає автоматичне розкриття парашута.
cl_parachute_autodeploy 1 — включає автоматичне розкриття парашута.​
  • Весь список консольних команд небезпечної зони в розділі цієї статті.
Мапи

Elysion:

  • Outside
    • Виправлений буст біля проходу на «А-плента».
    • Виправлений баґ, через який можна було стояти на пікселях дверних петель (обох дверей).
    • На даху скориговані краю об’єктів.
    • Траєкторія відскакування гранат від стін тепер стала більш передбачуваною.
  • Плент А
    • Поліпшено краї і кути на знаку «А-плента».
    • Виправлений баґ, при якому можна було ставати на пікселі зверху стіни.
    • Щілина на центральній стіні плента закрили.
    • Траєкторії відскакування гранат від знака «А-плента», знака «Elysion», від малюнків на стіні, від стіни в коннекторі, від стіни на точці А і від колон стали більш передбачуваними.
  • Головний холл (мейн)
    • Траєкторії відскакування гранат від стін з малюнками і картинами стали більш передбачуваними.
  • Мід
    • Виправлений буст, де гравці могли заплигувати на водоспади.
    • Виправлений баґ, при якому гравці забиралися на пікселі в нижньому міді.
    • Виправлений баґ, при якому гравці забиралися на пікселі на освітлювальних приладах.
    • Траєкторії відскакування гранат від сірих стовпів, від стіни з водоспадами і від стіни близько «Т-респавна» стали більш передбачуваними.
  • CT респ
    • Виправлений баґ, при якому можна було заплигувати на піксель в годинах (годинник не були щільними).
    • Виправлений баґ, при якому можна було заплигувати на піксель в скляній стіні.
  • T респ
    • Тепер застрибнути на верх світильника зі столу не можна.
  • Загальні поліпшення кутів і промальовування об’єктів по всій мапі.
Локалізація
  • Оновлені файли локалізації для болгарського, чеського, датського, голландського, англійського, фінського, французького, німецького, грецького, угорського, італійського, корейського, норвезького, польського, португальського, румунського, російського, спрощеного китайського, шведського, традиційного китайського, тайського, турецького, українського і в’єтнамського мов.
Advertisement