Вікі Counter-Strike
Advertisement

Оновлення CS:GO від 02.10.2012

Гра
  • Змагальний режим замінений на систему підбору гравців «Приєднайтесь у процесі» на «У черзі».
  • Шукаючи змагальну гру, або з «Знайти гру», або «Грати з друзями», гравець(і) (від 1 до 5) увійде в чергу очікування. Як тільки буде знайдено 10 сумісних гравців, гра почнеться.
  • Гравці, які відключені від матчу, можуть відновити його з головного меню або відмовитися від нього. Відмова від гри призведе до періоду відновлення, протягом якого не можна буде приєднуватись до нових змагальних матчів.
  • Примітка: Протягом найближчих тижнів Ело буде перекалібровано для нової системи підбору гравців.
  • Нові мапи:
Різне
  • Зміна зброя:
  • Знижено нагороду вбивства p90 з 300 % за замовчуванням до 200 %.
  • Інші нагороди за вбивства SMG зменшені з 300 % за замовчуванням до 200 %.
  • Збільшено нагороду за вбивство Бізона з типового значення до 200 %.
  • Знизили ціну на всі рушниці на 300.
  • Пістолети тепер вважаються "перезарядженими" в точці під час анімації перезарядки, в якій вони візуально здаються перезарядженими — це дозволяє вам відключитися від пістолета після входу в новий магазин, не чекаючи, поки закінчиться вся анімація перезарядки * затримка перезапуску зброї після початку перезарядки не впливає.
  • Виправлено помилку HUD, яка не відображалася під час відтворення демонстрації
  • Зміни у лобі підбору гравців.
    • Видалена глобальна клавіша приєднання і додані клавіші приєднання для окремих друзів у розделі «Запросити друзів».
    • Стан приєднання тепер видно, коли ви переглядаєте список друзів.
    • Видалено глобальну клавішу Steam Profile і додано можливість натискати будь-яке зображення аватара, щоб переглянути профіль Steam.
    • Видалено загальну клавішу «Запросити» та додано клавіші «Запросити» для окремих друзів у розділі «Запросити друзів».
  • Додано новий розділ функцій до головного меню.
  • Виправлена проблема, через яку двері та інші «штовхачі» об'єкти рухалися з неправильною швидкістю, коли частота тиків була >64 Гц.
  • Виправлено ефект розмиття після процесу, який включався (і залишався увімкненим) під час демонстраційного відтворення, якщо гравець викликав меню покупки.
  • Виправлений MOTD на OSX.
  • Виправлено табло, який іноді забивався в режимі перемикання після перерви.
  • Виправлена можливість підключення до серверів спільноти за допомогою браузера серверів за допомогою ігрового меню паузи.
  • Виправлений експлойт, коли моделі можна замінювати за допомогою налаштування продуктивності обладнання.
  • Виправлено пошкодження пам’яті, пов’язані з ботами, які прибирали свої окуповані навігаційні зони.
  • Виправлено відсутність попереднього кешування матеріалів для глядацького освітлення.
  • Виправлено кілька незначних помилок для усунення викидів консолі при запуску та завантаженні мапи.
  • Виправлено збій, пов’язаний з цільовими ідентифікаторами та конваром sv_competitive_official_5v5.
  • Голоси, які відповідають чи перевищують кількість, необхідну для успіху, тепер закінчують голосування достроково, замість того, щоб чекати, поки закінчиться таймер.
  • Радар тепер відображається, коли гравець або бомба знаходиться вище і нижче вас.
  • Зменшений удар ціллю, який відбувається при пострілі в руки та ноги, а також у грудну клітку/живіт при носінні грудної броні.
  • Трохи збільшена швидкість прискорення гранати отримує при киданні рухомими гравцями.
  • Виправлено ігровий голосовий чат, який не працював з деякими мікрофонами на OSX.
  • Додані параметри mp_teamname_t та mp_teamname_ct, які дозволяють замінювати імена команд на табло.
  • Виправлено відскок гранати, який значно зменшувався при киданні в землю під більшою кількістю кутів.
  • Виправлено відсутність можливості голосувати під час перегляду/спостереження або коли табло було підняте.
  • Зміни в періоді розминки:
    • Гравці тепер відроджуються в період розминки.
    • Зараз періоди розминки закінчуються лише тоді, коли закінчується час розминки.
    • Період розминки більше не дозволяє дружнього вогню.
  • Спливаюче спливаюче вікно попередження браузера сервера спільноти тепер можна відхилити та сказати більше ніколи не показувати.
  • Зараз відбувається візуальна та звукова зміна місця тиші на закалденому c4, коли він ось-ось вибухне.
  • Виправлені медалі в головному меню, що відображали неправильні категорії.
  • Гаряча клавіша «Придбати попереднє» в меню покупки тепер купує лише ті речі, які ви придбали у попередньому раунді.
  • Виправлений експлойт, що дозволяв гравцям нескінченно породжувати золоті ножі.
  • Виправлено випадок, коли якби всі гравці обох команд мали одне і те саме ім’я команди клану, вони вважалися в одній команді.
  • Виправлено збій при запуску під час запуску гри, приєднавшись до ігрового сервера із Steam.
Advertisement