Вікі Counter-Strike
Advertisement

Оновлення CS:GO від 30.03.2021
Розмір: 10.7 MB
Версія клієнту гри: 1.37.8.6

Операція «Зламане ікло»
  • Обмежений час, Прем’єр-режим операції «Зламане ікло» доступний для кожного.
  • Власники пропуску операції, при підборі гравців для режиму-прем’єр, будуть перебувати в черзі «Прайм» статусу.
Різне
  • Виправлена робота мережевих сокетів Steam для динамічного завантаження системної бібліотеки wlanapi.dll і роботи в системах Windows Server, в яких не включена служба бездротової локальної мережі.
  • Для Zeus скоригована текстура, тепер фраза «Zeus x27» стала читабельною. Для довідки, це вважається скіном Зевса.
Локалізація
  • Оновлені файли локалізації для данського, голландського, англійського, фінського, французького, німецького, іспанського (Латинська Америка), польського, португальської, іспанської та турецької мов.
Англійська локалізація

До гри додані нові мовні фрази:

  • play_maps_section_detailed_rules_capt_limitedtime: Available For Everyone: For a limited time, take the next step and play Broken Fang Premier.\n\nPick / Ban: Coordinate with your team in the new PICK/BAN phase and display your skill across the entire Active Duty map pool.
  • play_maps_popup_premier_title: Play Broken Fang Premier
  • play_maps_popup_premier_available_title: Available For Everyone
  • play_maps_popup_premier_available_desc: For a limited time, take the next step and play Broken Fang Premier.
  • play_maps_popup_premier_pick_title: Pick / Ban
  • play_maps_popup_premier_pick_desc: Coordinate with your team in the new PICK/BAN phase and display your skill across the entire Active Duty map pool.
Advertisement