Вікі Counter-Strike
Advertisement

Оновлення CS:GO від 3.06.2022
Розмір: 63.3 MB
Версія клієнту гри: 1.38.3.3

ANTWERP 2022
  • Капсули з наліпками команд та автографів гравців тепер продаються з 75% знижкою: по 8,12 грн. за капсулу.
Мапи

Iris:

  • Додано графіті на «Б-пленті», присвячене переможному клатчу гравця з нікнеймом Nich (це не графіті від Valve, а саме від автора мапи спільноти).
  • Виправлені місця, де коктейлі Молотова могли завдавати пошкодження крізь стіни.
  • Виправлено плаваючі моделі, деякі невикористані зіткнення та відсутні текстури.
  • Переміщено модель, яку часто плутали із моделлю гравця.
  • Виправлено помилку з дверима: вони зникали після пошкодження.
SteamInput
  • Додані режими включення гіроскопа:
    • Завжди включений (за замовчуванням);
    • Тільки коли використовується прицілювання (включено зум);
    • Тільки коли стик прицілювання в нейтральному положенні.
  • Додані дії SteamInput «Придушити гіроскоп» та «Переключити гіроскоп». Може бути призначений на будь-яку кнопку в конфігурації контролера. «Придушити гіроскоп» за замовчуванням — це клік на правий стік, поєднаний з «Скиданням по горизонталі».
  • Додана опція FlickStick: для перемикання на звичайне прицілювання стиком під час увімкненого зуму.
  • Додана «Зона ходьби» для джойстика руху. При переміщенні стику руху гравець переходить у режим ходьби (параметр +speed).
  • Встановіть на нуль, щоб вимкнути/зберегти чистий аналоговий рух.
  • Змінено розкладку контролера за замовчуванням.
  • У швидких кругових меню тепер використовуються не лише джойстики, а й гіроскоп. За замовчуванням призначено на правий стик.
  • Додана офіційна конфігурація SteamInput для контролера Steam.
  • Різні виправлення елементів керування та наборів дій.
Локалізація

Оновлено файли локалізації для португальської (Бразилія), болгарської, чеської, датської, голландської, англійської, фінської, французької, німецької, грецької, угорської, італійської, японської, корейської, іспанської (Латинська Америка), норвезької, польської, російської, португальської , шведської, тайської, турецької, української та в'єтнамської мов.

Advertisement