Вікі Counter-Strike
Advertisement

Оновлення CS:GO від 04.05.2021
Розмір: 1 GB
Версія клієнту гри: 1.37.8.9

Операція «Зламане ікло»‎
  • Операція «Зламане ікло» вже закінчилася. Гравці, у яких є залишені зірки операцій, їх потрібно використати до 15 травня.

Щоб витратити решту зірок операції, необхідно натиснути на рядок виділену на знімку нижче:

1620087127 operation-broken-fang-market
  • Представляємо CS:GO 360 Stats — сервіс на основі передплати для гравців, які хочуть продовжувати збирати офіційну ігрову статистику з режимів «Змагальний» і «Другий пілот».
    • Ціна CS:GO 360 Stats — 27,75 гривней щомісяця.
1620082515 new-csgo-360-stats
  • Режим «Прем’єр» залишається доступним для всіх гравців з можливістю вибору/заборони мап в групі Передовий.
  • Режим «Retakes» залишається доступною і перенесена в розділ «Військові ігри».
Футляр «Укус змії»‎

Представляємо новий футляр «Укус змії» з 17-ти різними скінами створені спільнотою, а також набором рукавиць з футляру операції «Зламане ікло» у якості рідкісних спеціальних предметів.

Кейс Snakebite
Різне
  • Були оновлені моделі курок. Переглянути їх моделі можна тут.
Новая курица
  • Виправлені мапи спільноти, текстури яких здавалися чорними в результаті попередніх виправлень безпеки.
  • Клавіша знову доступна для біндів. Якщо використовували цю клавішу раніше, потрібно прив'язати команду на неї знову.
  • Додаткові поліпшення безпеки і стабільності.
  • Додана опція для розробників великих мап спільноти, що дозволяє прибрати функцію збільшення контрастності гравця за межі площини туману, встановивши опцію параметра fadeplayervisibilityfarz в значення «true» для команди info_map_parameters.
Мапи

Ancient:

  • Новий маршрут від точки відродження CT до «А-пленту».
  • Розширено вхід з боку атаки зліва від міда.
  • Відкрито світловий люк в тунелі від атаки до «А-пленту».
  • Розширена зона установки бомби на «Б-пленту».
  • Відкритий уступ на «А-пленту».
  • Різні дрібні виправлення.

Nuke:

  • Виправлена проблема з обрізанням вікна близько холу атаки.
  • Скорегували лампу, яка багатьох дратувала.

Frostbite:

  • Капітально перероблено внутрішнє освітлення.
  • Виправлена помилка, через яку дрони застрявали в правому нижньому кутку мапи.
  • Покращена навігація дронів.
  • Виправлені рідкісні випадки появи лута в недоступних місцях.
  • Скоригована віконна рама.
  • Обрізані дерев’яні перила в районі замерзлого озера.
  • Покращено зовнішній вигляд текстури льоду, коли для параметра Деталізації шейдера встановлено значення Середнє або нижче.
  • Виправлено відсутнє особа на дерев’яній балці в місті.
  • Доданий звуковий ефект в серверній кімнаті.
Локалізація
  • Оновлені файли локалізації для болгарського, чеського, датського, голландського, англійського, фінського, французького, німецького, грецького, угорського, італійської, іспанської (Латинська Америка), норвезького, польського, португальського, російського, спрощеного китайського, іспанського (Іспанія), турецького, українського і в’єтнамського мов.
Обговорюване
  • Статистика. Навіть якщо ви вирішите не оформляти підписку CS:GO 360 stats, статистика, отримана вчасно операції, залишиться доступною (за умови, що у вас був пропуск операції).
  • Переведення Ancient в основний пул і Train в резерв — це перші зміни основного набору мап за більш ніж 2 роки; Останній раз зміни були 767 днів тому, коли Vertigo замінив Cache у оновленні від 29.03.2019.
  • Valve вже заявила, що серія RMR продовжить використовувати старий пул мап з Train.
Advertisement