Вікі Counter-Strike
Advertisement
Огляд

Counter-Strike 1.5, внутрішнє позначений як cstrike15, був назвою проєкту, у якому були ранні розробки Counter-Strike: Global Offensive.

Історія розробки[]

Спочатку цей проєкт, починався, як консольний порт для Counter-Strike: Source, і робився компанією Hidden Path Entertainment, потрапив на очі Valve Software, які вирішили у березні 2010 року, що проєкт стане повноцінною грою. Функції консольного порту були в кінцевому підсумку включені у оновлення травня 2010 року, і розробка гри офіційно почалася.

Початкові чернетки і концепції з гри все ще були в основному засновані на Counter-Strike: Source у той час, з новим, більш інформативним користувацьким інтерфейсом для зброї, меню закупівлі, товаришів по команді, гравця і статусом гри. Інші функції включали в себе безліч нових фракцій, чоловічі і жіночі варіанти для моделей гравців, покупок покупців через ігрову валюту (тоді вони не були мікротранзакції). Більшість носіїв, що показані у цій збірці, носять чисто концептуальний характер, оскільки більшість з них являли собою знімки з Counter-Strike: Source з накладеними прототипами користувацького інтерфейсу.

Зрештою, старі моделі зброї з Counter-Strike: Source поступово витіснялися на користь найновіших версій рендеру, однак більшість з них не збереглися, залишивши тільки з залишками текстур, моделей, назв ентіті, рядок и скриптів, які залишилися і були розкидані за кількома версіями і збірок гри. Також змінився дизайн старих варіантів мап і фракцій, і були додані нові. Нову зброю було введено в результаті поступового припинення використання старої класичної зброї, яке можна побачити у Counter-Strike: Source, а інші стали самостійними.

Зрештою, Джесс Клайф, один із спів-засновників цієї серії, злив деяку інформацію про цю гру, до її офіційного анонсування Valve Software у серпні 2011 року, де гру бал офіційно представлена і продемонстрована на PAX 2011. Деякі з анімацій зброї були трохи візуалізовані, і інтерфейс був покращений до того часу, коли гра була продемонстрована на PAX і мала трейлер. Бета-версія була випущена у листопаді того ж року, закінчивши раню фазу розробки гри.

Цікаві факти[]

  • Фонові звуки, що використовувалися на мапі Baggage, мають префікс css15 у своїй назві.
Advertisement