Вікі Counter-Strike
Advertisement

Counter-Strike Nexon: Studio (відома як Counter-Strike Nexon: Zombies) — це адаптація Counter-Strike Online, випущена NEXON Corporation і Valve Corporation спеціально для західних регіонів через Steam. Доступна з 7 жовтня 2014 року.

Огляд[]

Counter-Strike Nexon: Studio — орієнтована на західний ринок версія гри Counter Strike Online, випущена у сервісі цифрової дистрибуції Steam як free-to-play гра на таких мовах: англійська, французька, німецька, італійська, іспанська, російська, польська, турецька і бразильсько-португальська.

Counter-Strike Nexon: Studio містить усі стандартні зброї з Counter-Strike моделі були узяті з Counter-Strike: Condition Zero Deleted Scenes. Інша зброя виготовляється за кресленнями або набувається за гроші в ігровому магазині, або виграється в ході заходів, або при використанні декодерів, також продаються за реальні гроші.

Оригінальна гра Counter Strike Online існує з 2008 року й досі. Загальною версією є версія для Південної Кореї, у зв’язку з тим, що розробники гри знаходяться саме там і саме для своєї країни вперше випустили цю гру. Потім з’явилася версія для інших азіатських регіонів, Китаю, Японії, Індонезії, Таїланду, Сінгапуру, Малайзії, пізніше і Туреччини. Частина регіональних версій була закрита. Акаунти гравців з турецької версії частково перенесли в Counter-Strike Nexon: Studio. Гравцям з інших закритих нині версій, зразок Індонезійській, пощастило менше. Сервера закрили раз і назавжди нічого не запропонувавши натомість.

Однією з найновіших регіональних версій є CSO для В’єтнаму. CSNS з’явилася лише на кілька місяців раніше за неї. З усіх версій тільки CSNS випускається у Steam і запускається через нього. Для усіх інших регіональних версій є свій окремий launcher і свої сайти, де розміщуються новини по грі і де проводиться реєстрація гравців. В CSNS ж все взаємодія з спільнотою здійснюється через Steam і соц. мережі. У тому числі Facebook, Twitter, ВКонтакті.

Оновлення гри виходяться в першу чергу для Південно-корейської версії гри. Потім для Тайваню/Китаю/Японії. Версія для В’єтнаму і CSNS оновлюються пізніше всіх. Однак і за вмістом вони відрізняються. У різний час виходить різна зброя, різні мапи і різні моделі персонажів. У різний час виробляються великі оновлення ігрових режимів і інших речей, на зразок інтерфейсу і статистики. Відрізняються і події у грі, призи, перелік товарів, цін і застосованих валют у ігровій крамниці. Час проведення подій, умови участі. Азіатські версії менш «добрі» до гравців. Там за вихід з гри раніше закінчення раунду віднімають бали. При вході на вкладку виготовлення речей потрібно вводити додатковий пароль. Там менше зброї є без вкладень, при розбиранні доброї зброї можна отримати найгірші залізяки в мінімальній кількості. Роздавання декодерів — рідкісна подія. У багатьох подіях найжорсткіші часові умови. Тобто потрібно довше сидіти в грі щоб щось отримати. CSNZ в цьому плані найбільш м’ягка регіональна версія. Загалом ж, можна сказати що, CSO і CSNS це одна і та ж гра.

Доступність[]

На відміну від Counter Strike Online, Counter-Strike Nexon: Studio доступна тільки в західних країнах таких як:

Європа СНД Америка і Океанія
  • Австрія
  • Бельгія
  • Болгарія
  • Великобританія
  • Угорщина
  • Німеччина
  • Греція
  • Данія
  • Ірландія
  • Ісландія
  • Іспанія
  • Італія
  • Кіпр
  • Латвія
  • Литва
  • Ліхтенштейн
  • Люксембург
  • Мальта
  • Нідерланди
  • Норвегія
  • Польща
  • Португалія
  • Румунія
  • Словаччина
  • Словенія
  • Фінляндія
  • Франція
  • Хорватія
  • Чехія
  • Швейцарія
  • Швеція
  • Естонія
  • Азербайджан
  • Вірменія
  • Білорусь
  • Казахстан
  • Киргизстан
  • Молдова
  • Росія
  • Таджикистан
  • Узбекистан
  • Австралія
  • Канади
  • Нова Зеландія
  • США

Користувачі, що проживають за межами цих територій не зможуть отримати доступ до вмісту на сторінці ринку.

Події[]

У грі періодично проводяться заходи, в ході яких гравці можуть отримувати бали, зіграти в змінені ігрові режими, отримати декодери пробігу, виграти моделі персонажів або зброю.

Зброя і спорядження[]

Уся стандартна зброя і спорядження надається безкоштовно, в той час як найбільш нову зброю можна отримати через систему крафтингу, події або за виконання щоденних місій.

Запозичення ідей і ресурсів[]

Counter Strike Nexon: Studio є локалізованою версією вийшовшої в 2008-му році гри Counter Strike Online, яка в свою чергу базується на версії рушія GoldSrc від гри Counter-Strike: Condition Zero. У зв’язку з чим в грі використовується безліч моделей зброї і мап з CS/CSCZ. На багатьох мапах використовуються звуки, за ліцензією використовуються з гри CS CZ — Deleted Scenes, Team Fortress 2.

З гри Team Fortress 2 використовуються звуки шпіону і снайпера. Звідти ж запозичена система кування, коли у грі у вас є метал (залізки), а зброю можна розібрати/зібрати. Система зашифрований ящик копіює систему випадіння ящиків з покупкою ключів у ринку все в тому ж Team Fortress 2. Тепер вже і у CS:GO.

З CS:GO запозичена ідея продажі скінві для зброй. У грі є розфарбовані в синій і червоний колір AK-47 і M16. В азіатських версіях гри є ще більше різних скінів. Вони також продаються на ринку. Причому різнокольорові скіни в грі почали продавати через деякий час після появи того ж функціоналу в CS:GO. До цього тільки в азіатських версіях продавали скіни для одного зброї, що імітують інше. Зокрема колись давно продавали скін AKM для звичайного AK-47 і т.п. Потім AKM вийшла як самостійна зброя. Теж саме стосувалося до більшості скінів, які колись продавалися, усі вони стали самостійним зброєю і такі скіни продавати перестали. Замість цього скіни тепер як в CS:GO — виключно прикрашають зброю, а не замінюють його.

Більшість ігрових режимів у CSN:S (CSO) засновані на фанатських модах для різних ігор серії Counter Strike.

Галерея[]

Advertisement