Вікі Counter-Strike
Advertisement

Counter-Strike Online — комп’ютерна гра, ремейк Counter-Strike: Condition Zero, спрямований на азіатський ринок комп’ютерних ігор. «Counter-Strike Online» розроблена південнокорейською компанією NEXON Corporation під контролем Valve Corporation, власника інтелектуальної власності, ліцензії на бренд і саму гру. «Counter-Strike Online» видана в 2008 році під Microsoft Windows. Nexon Corporation є видавцем в Південній Кореї і Японії, компанія TianCity видає гру в Китаї, а Gamania — в Гонконзі і Тайвані.

«Counter-Strike Online» містить тільки багатокористувацький режим гри. Використовується система оплати за допомогою мікротранзакцій.

Ґеймплей[]

Counter-Strike Online містить різні мережеві режими гри, як узяті з попередніх ігор серії, так і повністю нові:

  • Classic — стандартний режим, як і у Counter-Strike.
  • Deathmatch — матч, в якому кожен виступає за себе.
  • Team Deathmatch — матч команда на команду.
  • Jump — режим, в якому потрібно боніхопити, щоб дістатися до кінця карти.
  • Survival — режим, у якому потрібно вбивати зомбі на замкнутій місцевості, вороги з’являються постійно.
  • Zombie — режим в якому всі гравці повинні протриматися під натиском зомбі (які свого часу, теж є гравцями).
  • VIP — цей режим аналог того, що було у Counter-Strike.
  • Alien Zombie Survival — той ж Survival, але з проходженням.
  • Soccer — режим, при якому команди фактично грають в футбол. Для цього режиму існує кілька моделей футболістів в футболках червоного і синього кольорів.

Особливості гри[]

В Counter-Strike Online нову зброю потрібно купувати в крамниці зброї. Частину зброї можна купити за очки, зароблені під час гри, а частина за Cash — еквівалент реальних грошей. У різних версіях гри присутній різну кількість зброї продаваного за реальні гроші.

Відео-галерея[]

Advertisement