Вікі Counter-Strike
Advertisement

Counter-Strike Online 2 — комп’ютерна гра, продовження гри Counter-Strike Online, розроблена компанією Nexon Corporation, під контролем компанії Valve Corporation. Гра була анонсована в Токіо, у квітні 2012 року. Відбулося це після того, як гра Counter-Strike Online (вийшла у 2007 році), досягла піку своєї популярності у країнах Азії. Другу частину цієї гри, компанія Valve вирішила створити сумісно із Nexon. Counter-Strike Online 2 це повністю орієнтована на онлайн, нова версія гри CS на рушію Source Engine. Перший трейлер цієї гри був викладений на YouTube 17 липня 2012 року. Повідомляється, що гра Counter-Strike Online 2 буде поширюватися компанієй Nexon в Південній Кореї, Японії, Китаї і в інших країнах Азії. Правом на поширення Counter-Strike Online 2, як і Counter-Strike Online, в Європі володіє компанія Valve Corporation. В свою чергу, тільки в Китаї загальна кількість гравців в первую частину CS Online зараз складає більше 500 000 людин.

Розробка гри[]

2012 рік[]

Гра була анонсована в Токіо, у квітні 2012 року. Перший трейлер теж був викладений у 2012 році, але вже в липні. Планується, що гра буде на рушію Source Engine. Гра розробляється в даний час. Примірною датою виходу Counter-Strike: Online 2 було — 2 серпня 2013 року.

2013 рік[]

У червні компанія Valve сумісно із Nexon провела черговий приватний бета-тест своєї нової гри — Counter Strike 2 Online. Відбувалося це в Азії, і гравці, що тестували новий CS, отримали за це гроші і безкоштовну їжу. Також серед користувачів тестування були розіграні і цінні призи. Це вже другий подібний бета-тест, і це означає, що вихід другої частини Counter Strike 2 Online не за горами.

Ґеймплей[]

Counter-Strike Online 2 містить різні мережева режим гри, як узяті з попередніх ігор серії, так і повністю нові:

Класичні[]

  • Оригінал
  • Реалізм
  • Стелс
  • Тренування

Бій насмерть[]

  • Командний бій насмерть
  • Перегони озброєнь
  • Перегони не вибування

Місії[]

  • Захоплення прапору
  • Co-op
  • Компанія

Інше[]

  • Свиня
  • Спеціальний
  • Дуєль
  • Змагальний
  • Хованки
  • Примара
  • Мітка свині
  • Пістолет-М’яч
  • Ігрова зона
  • Челендж

Зомбі[]

  • Зомбі режим
  • Командир-Z
  • Зомбі Краш
  • Будинок Зомбі
  • Зомбі Z
  • Z-Місто

Івенти[]

  • В Голову!
  • Захист
  • Перегони Озброєнь Навпаки
  • Божевільний Вибух
  • Бій Ракетами
  • Ice Ding
  • DLY
  • Щоденна Місія
  • Міні-Оригінал
  • Міні-Бій Насмерть
  • Велика Гра

Закриті ігри[]

28 лютого 2018 року закрилася японська локалізація Counter Strike Online 2. 26 квітня 2018 року закрилася корейська локалізація. 2 і 18 травня 2018 закрилися китайська і тайванська локалізації.

Цікаві факти[]

Advertisement