Вікі Counter-Strike
Advertisement

F Arctic — найбідніший персонаж серії ігор Counter-Strike. Він буде зустрічатися з гравецм в Counter-Strike: Condition Zero. Є персонажем в масці і найжорстокішим терористом усього світу.

Опис[]

F Arctic є найбіднішим, але і найжорстокішим персонажем гри. Його не раз будуть показувати в CS: CZ, оскільки гравець буде з'являтися у всяких холодних місцях, вижити в яких може тільки F Arctic. Він — єдиний персонаж, батьківщина якого — північ.

F Arctic одягнений в північну військову екіпіровку, на обличчі носить чорну маску. Він дуже жорстокий до заручників, це показується на мапах cs: при затриманні заручників, T Leet кричить, що цих заручників потрібно скоріше відвезти з цього місця, на що F Arctic відповідає тим, що набагато краще їх вбити, ніж відвозити.

Біографія[]

Будучи юнаком, F Arctic позбувся сім’ї під час нападу американської військової організації. F Arctic зміг вижити, при цьому з працею відбивши напад. Причина нападу досі невідома, але залишився без друзів і сім’ї юнак їде в Америку і стає терористом. Він мстився кожній військовій організації, підривав їх військову базу, поки справа не дійшла до в’язниці. У в’язниці, з ним знайомиться Phoenix Faction, а через рік, їх обох рятує і забирає в банду T Leet. Насправді, його звуть Arctic Avenger (через те, що він «північний месник»), але Guerilla Warfare називають його скорочено «F Arctic» (F — означає «Fallen» (укр. Падший).

Галерея[]

Advertisement