Вікі Counter-Strike
Advertisement
Огляд

GIGN (франц. Groupe d'Intervention de la Gendarmerie Nationale, укр. Національна група втручання жандармерії) — четвертий клас команди спецпризначенців у серії ігор Counter-Strike.

Опис[]

Елітний антитерористичний підрозділ Франції — GIGN — здатне протистояти будь-яким великомасштабним діям терористів. Незважаючи на малу чисельність (близько 100 чоловік), провело безліч успішних антитерористичних операцій.

Гра[]

У Counter-Strike: Condition Zero і Counter-Strike: Source деякі гравці намагаються не вибирати цей клас гравця оскільки його відмінною рисою є забирання жовтого кольору, який полегшує отримання хедшотів для противників, оскільки вони легко відрізнять голову від тіла, особливо у CSS — на мапах Assault і Dust2 2x2.

Уніформа[]

Незважаючи на те, що у файлах гри Counter-Strike: Condition Zero Deleted Scenes були знайдені інші варіанти верхнього одягу фракції GIGN, у грі використовується лише одна.

Костюми:

  • Стандартний: Темно-синій костюм і чорний бронежилет.
  • Джунглі: Зелений камуфляж і чорний бронежилет.
  • Болотяний: Зелений костюм.

Голови:

  • Оперативний: Темно-синій шолом з жовтим забрало.
  • Unseen distorted model: Desert camo beret with balaclava.
  • Unseen fixed model: Brown helmet with visor.
  • Офіцер: Синій бере з вишивкою GIGN і з бородою.

Поява[]

Counter-Strike: Condition Zero[]

В одиночних місіях (в чергуванні) деякі боти використовують цю модель. Такі боти як:

Вартість: 1[]

  • Gus
  • Morris

Вартість: 2[]

  • Roger
  • Ben

Вартість: 3[]

  • Travis
  • Cole

Вартість: 4[]

  • Brent
  • Lou

Вартість: 5[]

  • Eagle
  • Sandman

Condition Zero: Deleted Scenes[]

Вони з’являються усього лише в місії Штурм автоколони, де вони були частиною команди мети, яку треба усунути. У грі було помічена чотири оперативників. Обидва вмерли, обидва були під обстрілом. Один з них був ранений, а другий кинувши гранату, втік рятуючи товариша. В кінці вижив тільки один, який врятувався разом з гравцем.

Екіпірування[]

Були помічені тільки з:

  • Пістолет-кулемет MP5
  • Осколкова граната

Цікаві факти[]

  • У файлах гри має назву «gign».
  • У Deleted Scenes з’являється тільки один раз, у місії Штурм автоколони. Найрідкісніша фракція.
  • У Deleted Scenes, вони також мають найменшу кількість оперативників в фракції. Тільки 4.
  • Модель голови фракції GIGN змінювалася з простої балаклави, в Counter-Strike, на шолом з жовтим забрало, в Counter-Strike: Condition Zero і подальших іграх. Примітно те, що в Condition Zero і Deleted Scenes, забрало піднятий вгору в той час як в Source, він опущений і прикриває очі.

Галерея[]

Advertisement