Вікі Counter-Strike
Advertisement

Guerilla Warfare — один з найбільш популярних і часто зустрічалися персонажів серії ігор Counter-Strike. Guerrilla є одним з найнебезпечніших терористів Південної Америки. На знімках, зроблених розробниками, його постійно показують поруч з іншим терористом — T Leet.

Опис[]

Guerilla Warfare — терорист серії ігор Counter-Strike. Він одягнений в військові штани і чорний бронежилет. На лобі у нього червона пов'язка, що є одним з відмітних знаків персонажа. Guerrill'у часто малюють з автоматом АК-47. За думкою багатьох гравців, цього персонажа вважають союзником такого ж небезпечного терориста, як і він сам — T Leet.

Біографія[]

Місце народження Guerrill’и — Бразилія. На жаль, справжнє ім’я і точна дата народження персонажа невідомі. Сам Guerrilla позбувся своєї сім’ї, через що він почав заробляти собі на життя грабежами. Його не раз намагалися посадити в колонію суворого режиму, але все здавалося безуспішним. Терорист постійно відбивався від поліції і агентів S.W.A.T. за допомогою своїх друзів. Однак, після смерті цих же друзів, Guerrilla, нарешті, здається і його садять в колонію. Але терористові вдається втекти. Через місяць після втечі, його зустрічає T Leet, який пропонує Guerrill’і вступити в його банду. Guerrill’ою його прозвали за те, що він міг відбитися від цілого загону спецпризначенців.

Відгуки[]

Персонаж Guerilla Warfare отримав дуже багато позитивних відгуків. Також, у багатьох ігрових журналах він знаходиться в списку Топ-30 Найнебезпечніших терористів.

Галерея[]

Advertisement