Вікі Counter-Strike
Advertisement

Lake — це мапа режимів «Перегони озброєнь», «Підрив об'єкту», «Летючий розвідник» і «Другий пілот» в Counter-Strike: Global Offensive.

Опис[]

Бої на мапі озлоблені всюди. Будьте готові зустріти ворога в будинку, а інакше ви опинитеся в засідці. На мапі мало укриттів, тому вас легко можуть помітити поза домом.

Якщо терористи заклали C4, їм слід залишатися у будинку, щоб запобігти знешкодженню. Охороняючи і/або блокуючи всі шляхи, що ведуть на верхній поверх, терористи можуть запобігти будь-які ситуації. Для охорони місця для закладки бомби хорошою позицією буде 2 поверх.

Між тим, спецпризначенці повинні успішно проникнути в тил ворога, оточивши будинок і роблячи облоги на всіх кутах. Пряме напад всією командою може бути ефективним, щоб пробратися в будинок і сховатися.

Гарячі місця[]

Ззовні будинку[]

Напад категорично не рекомендується на цій мапі через відсутність укриттів на мапі. Гравці, озброєні гвинтівками, можуть легко вбити противників здалеку, тим самим прикривши товаришів, що проникають в будинок, щоб сховатися і зробити засідку. Дерева і бетоні блоки можна використовувати як укриття, але крізь них можуть проникати кулі. Можна спробувати проникнути в гараж, як спецпризначенці, або в будинок, як терорист, і знайти місце для вбивства ворогів зовні. Якщо все зробити грамотно, у вашої команди буде перевага.

Будинок[]

У будинку є 3 поверхи і кілька кімнат: на першому поверсі (де знаходиться місце для закладення бомби), підвал (де знаходиться човен) і дах.

Кожен поверх пропонує різні стратегії, наприклад непомітне вбивство ворогів. Загалом кажучи, засідки є кращою стратегією на даній мапі, оскільки кімнати тісні, а снайпери можуть бути на даху. Тим не менш, дах є однією з найвідкритіших місць на мапі, тому слід змінювати позицію якщо вас помітили.

В багатьох ситуаціях гравці будуть стріляти по дверей перш, ніж увійти, щоб переконатися, що в будинку нікого немає.

Всякий раз, коли бомба була закладена, багато гравців будуть охороняти бомбу. Спецпризначенцям складно увійти у будинок після закладення бомби, тому бажано триматися поруч з напарниками.

Тактики зі зброєю[]

Якщо у вас зброя:

M4A4/AK-47[]

Із гвинтівкою потрібно намагатися вбивати на далеких відстанях, оскільки гвинтівки найкраще підійде для цього. Якщо немає можливості вбити здалеку, влаштуйте засідку ворогам. Не забувайте перезаряджатися, коли ви в безпеці.

P90[]

P90 хоча і є пістолетом-кулеметом і не хороший для атаки здалеку, у нього бронебійні патрони, які допоможуть вбити ворога швидше. Зброя має місткий магазин і велику скорострільність.

UMP-45/ПП-19 Бізон[]

Спробуйте влаштувати засідку ворогам, або добити їх оскільки ці зброї завдають не прийнятний шкоди. UMP-45 має маленький магазин, а ПП-19 Бізон низьку точність.

Desert Eagle[]

З цією зброєю не можна йти в атаку оскільки у нього маленький магазин. Якщо ви можете, намагайтеся стріляти по головах, або ж смертельно поранити ворогів.

Nova[]

Характерно усім рушницям, це зброя смертельно на ближній дистанції, але проти натовпу ворогів воно користі не дасть. Будьте впевнені, що будете досить близько до ворога, щоб убити його, а інакше вас легко вб'ють.

Five-seveN/P250[]

Ці пістолети, за думкою гравців, кращі після Desert Eagle. Five-SeveN має бронебійні патрони, але слабку шкоду. P250 є хорошою заміною Desert Eagle: більш місткий магазин, але менша точність. Намагайтесь вбити ворогів, які ходять поодинці.

P2000/Glock-18[]

Враховуючи різниці, P2000 є найкращим пістолетом за порівнянням з Glock-18: воно має найкращу точність і наносить більше шкоди. Однак, Glock-18 має деякі переваги, наприклад більш місткий магазин і режим стрільби по 3 патрона відразу, який наносить більше шкоди, ніж P2000, але має меншу точність, скорострільність і швидше витратить патрони. Переконайтеся, що ви добре володієте P2000 і Glock-18, маючи навичку у вас буде набагато більше шансів виграти перестрілку.

SSG 08[]

Якщо бомбу потрібно захистити або потрібно прикриття для того, хто знешкоджує бомбу, намагайтеся якнайшвидше знайти прикриття для себе. На рівні землі для снайперів недостатньо місця, щоб втекти від нападника, але можна прикрити своїх напарників.

AWP[]

Тактика схожа на тактику з SSG 08, намагайтесь прикривати своїх напарників, вбиваючи ворогів на дальних дистанціях. Намагайтесь бути у укриттях або вбити ворога, який знаходиться один. Полювання на ворогів не повинна викликати труднощів, якщо ви добре володієте AWP. Просто будьте подалі від ворогів, і вас чекає успіх.

SCAR-20/G3SG1[]

Ці гвинтівки вважають гнітючими, хоча потрібна майстерність, щоб володіти цими зброями. У новачків напевно будуть проблеми: їм буде складно звикнути до скорострільності, віддачі, вагою, навіть зблизька можна вбити ворога цією зброєю, але потрібно володіти навичками. Якщо грамотно грати з цією зброєю, можна вбивати натовпи ворогів на будь-яких дистанціях.

Другий пілот[]

Тактики_на_карте_Lake_в_CS-GO_(Напарники)

Тактики на карте Lake в CS-GO (Напарники)

Відео-інструкція тактики на мапі Lake

Advertisement