Вікі Counter-Strike
Advertisement

Mirage — мапа зі сценарієм закладення бомби у Counter-Strike: Global Offensive.

Опис[]

Тактика[]

Спецпризначенці[]

На мапі Mirage велика кількість снайперських позицій і дальніх дистанцій. Тому, за можливістю краще узяти 1-2 снайперів в команду. Один снайпер на центр (у випадку виходу на А зможе швидко перетягнутий з вікна), а другий на точці B. Трьом залишилися союзникам снайпера краще взяти зброю для ближнього бою, щось чимось штурмових гвинтівок, рушниць або пістолетів-кулеметов, щоб у випадку «раша» від противника, було більше шансів виграти раунд. Нижче наведені три популярні снайперські позиції за обидві сторони.

Позиція Терористи Спецпризначенці
Палац і Голови (А) MirageAPositionT MirageAPositionCT
Центр MirageMidPositionT MirageMidPositionCT
Апартаменти і Машина (B) MirageBPositionT MirageBPositionCT

На еко-раунді спецпризначеним краще купити гранати, зокрема димові. Або на пістолетному раунді. Наприклад, ось задимлені «ями» на пленту А.

Терористи Спецпризначенці
MirageSmoke1 MirageSmoke2

Терористи[]

На пістолетному або еко-раунду терористам варто узяти пістолет чимось P250, димову і світлошумову гранати. З використанням даного спорядження, точною розкидкою гранат і хорошою стрільбою Ви можете виграти. Однак не слід входити в дими ворога, краще дочекатися їх зникнення. На фул-баї варто узяти штурмові гвинтівки і одній людині снайперську, тому що на виході на Мід, на пленту А і Б Вас може чекати снайпер. Щоб збільшити шанси виграшу Вашого снайпера, Ви можете «накинути» ворожого снайпера світлову гранату.

Advertisement