Вікі Counter-Strike
Advertisement
Тактика

Monastery  — це велика мапа з відкритою місцевістю в режимі Перегони озброєнь.

Опис[]

Якщо ви хочете виграти раунд, вам варто завжди рухатися по мапі і не бути стріляючим (але вам варто сховатися, якщо вам потрібно перезарядитися). Як і в інших мапах Перегони озброєнь, тут немає глухих кутів, так що за кутом вас можуть чекати. Замість цього, влаштуйте несподівану атаку зверху або будьте готові вийти готовим з-за кута. Крім того, будьте обережні у русі на великих висотах: один невірний рух може коштувати вам великої кількості очок здоров'я, що надасть перевагу ворогам.

Гарячі місця[]

Уся мапа[]

Гравці будуть йти в атаку за будь-якої можливості, щоб підвищити свій рівень. Якщо ви намагатиметеся з високих місць перейти на низькі, вам варто рухатися швидше, щоб не бути вбитим. Для успіху вам просто варто часто рухатися по мапі, щоб швидше підняти рівень. Не варто брати участь у тривалих перестрілках, особливо якщо вас не прикриють.

Гравці з AWP зазвичай віддають перевагу високим місцям мапи, а гравці з дробовиками намагаються триматися на низьких місцях або в укриттях.

Тактики зі зброями[]

Якщо у вас є зброя наступної категорії:

Пістолет-кулемет[]

Скористайтеся скорострільністю та намагайтеся придушувати ворогів. Добре буде кинутися в позиції противника, або вбивати «стрейфом» (при достатній навичці). Якщо ціль далеко, намагайтеся вбивати «спреєм» зброї.

Дробовик[]

Підійти ближче до бази відродження — відмінний спосіб швидко підвищити рівень. Також можна сховатися в будинках, щоб чекати ворогів, або вийти слідом, якщо ви чули, що противник пройшов вас. Якщо все зробити швидко і правильно, у ворога не буде часу зробити контратаку, що дозволить вам легше вбити.

Снайперські гвинтівки[]

Зі снайперською гвинтівкою проблем виникнути не повинно, завдяки великому простору на мапі. Ви можете стати легкою мішенню через віддачу та маленьку скорострільність, будьте обережні.

Кулемет[]

Вбивство не повинно виникнути ускладнень, просто не забувайте про вагу зброї та неконтрольовану віддачу.

Пістолет[]

З пістолетом буде складно вбивати ворогів так як пістолети мають невелику шкоду (крім Desert Eagle) та/або мають погану точність, якщо віддача стає великою. Найкращою мішенню будуть ті гравці, які впали з великої висоти або були поранені.

Золотий ніж[]

З ножем, звичайно, складно, але можливостями мапи можна користуватися: достатньо піднятися на велику висоту і зістрибнути до спини ворога і вбити його, або ж чекати в будинках. Також можна прокрастися на базу відродження, там вас ніхто не чекатиме.

Advertisement