Вікі Counter-Strike
Advertisement
Тактика

Shoots — це мапа режиму Перегони озброєнь, яка є більш відкритою за порівнянням з Baggage.

Опис[]

Ця мапа середнього розміру дозволяє вільно ходити гравцям по ній. Як і на Baggage, деякі гравці часто блукають по всій мапі, а інші чекатимуть ворогів у укриттях. На цій мапі немає глухих кутів, тому переслідування ворога приведе або до марнування часу, або до хорошого результату, це залежить від напарників, або ж від самого ворога. Зазвичай, найкраще влаштувати ворогам засідку, або безперервно стріляти по них на поразку.

Снайпери переважно полюють на своїй базі, в центрі мапи ви їх рідко зустрінете.

На карті можна за допомогою об'єктів дострибнути на деякі дахи. Якщо це станеться, ворог (або ви) зможе вбивати ворогів, які щойно відродилися.

Гарячі місця[]

Уся мапа[]

Бій практично не має обмежень на цій мапі, на кожному розі є чималий шанс зустріти ворога. У центрі мапі часто бувають небезпечні перестрілки, тому заради виживання туди потикатися не варто. Обов'язково «стрейфіть» і знайдіть місце, яке не часто перевіряється супротивниками, перезаряджайтесь в безпечних зонах. Затримка на одному місці більш ніж 10 секунд найчастіше призведе до смерті, тому необхідно часто пересуватися по мапі. Насамкінець: обов'язково дивіться за своєю спиною, а особливо в центрі мапи (або проходячи укриття).

Тактики зі зброєю[]

Якщо у вас є зброя такої категорії:

Пістолет-кулемет[]

З ПП на цій мапі не має виникнути ускладнень. Просто підгодуйте в центрі мапи ворогів, ви, швидше за все, виграєте дуель завдяки скорострільності.

Рушниця[]

З дробовиком, найімовірніше, будуть проблеми (крім XM1014)) через скорострільність зброї. Найкраще буде сховатися в укриттях ближче до бази ворога, або намагайтеся вбити лідера ворожої команди.

Снайперська гвинтівка[]

Найкраще зі снайперською гвинтівкою триматися на своїй базі, або ж на одній із сторін мапи. На одній із цих позицій ви швидко підвищите свій рівень.

Кулемет[]

З кулеметом буде гарною ідеєю пробитися до бази ворога через центр мапи, щоб на шляху підняти рівень, або спробувати щастя на ворожій базі.

Пістолет[]

З пістолетом буде складно на цій мапі через маленьку скорострільність і шкоду (за винятком Desert Eagle). Можна підшукати ворогів, які пережили перестрілку, або здалеку спробувати вбити ворога, щоб той не знав, звідки по ньому стріляють.

Золотий ніж[]

Із золотим ножем не так складно, як на інших мапах. Спробуйте сховатися в укриттях і чекати на ворогів. Спробуйте зістрибнути на ворога в центрі мапи, сховатись на ворожій базі — пробуйте всі шляхи, і знайдіть для себе легший.

Advertisement