Steam — сервіс цифрового поширення комп’ютерних ігор і програм, що належить компанії Valve.

Історія

Оригінальний логотип

Історія Steam розпочалася у 1999 році з успіхом Team Fortress Classic і Counter-Strike. Ще до виходу фінальних версій ці ігри стали одними з найпопулярніших багатокористувацьких ігор. У той час популярність ігор досягло максимум 2-3 тисяч активних гравців. Кількість гравців TFC і CS через пару років зросло у кілька разів. В результаті Valve приступила до перегляду традиційних методів організації онлайн-ігор. Необхідно було вирішити проблеми у світі подальшого зростання кількості гравців. Загалом це стосувалося автоматичного оновлення, вдосконалення антічит-системи. Коли розробники працювали над цією системою, їм прийшла ідея використати цю платформу для продажу ігор. Реалізація цієї ідеї випала надто дорогою, тому у Valve шукали співпраці з різними компаніями, наприклад Amazon, Yahoo і Cisco, пропонуючи даний підхід, але все обмежувалися обіцянками. Оскілки система була так необхідна Valve, компанія вирішила, що буде сама здійснювати цю ідею.

Steam вперше був представлений на Game Developers Conference 22 березня 2002 року. Версія Steam 1.0 стала доступна у час бета-тестування Counter-Strike 1.4. Установка Steam була обов’язкова для бета-тестерів CS 1.4, але була лише додатковим компонентом для фінальної версії.

У 2004 році гра Half-Life 2 була випущена, вимагаючи активації Steam.

12 вересня 2007 року Valve випустили Steam Community. Це соціальний сервіс спілкування гравців один з одним.

26 квітня 2010 року Valve випустили велике оновлення користувацького інтерфейсу. Це було великим оновленням з часу запуска у 2003 році.

У 2014 році, логотип сервісу Steam і користувацький інтерфейс отримали ще одну велику зміну.

Ринок спільноти

В Steam також є спеціальний сервіс торговлі внутрішньоігровими предметами. Купівля і оплачування здійснювалося за допомогою гаманця Steam.

Майстерня Steam

Спеціальний сервіс для додавання і завантаження користувацького контенту, доступний для користувачів Steam.

Колекційні картки Steam

Колекційні картки Steam — це віртуальні картки, які випадають під час гри в Steam. Набори карт можуть бути перетворені в ігрові значки і обмінюються предмети спільноти Steam.

Див. також

Посилання