Вікі Counter-Strike
Advertisement
Тактики

Sugarcane (de_sugarcane) дає гравцям кращу перевагу над ворогами, якщо вони зайняли вищу землю. Це можна було побачити багато разів, коли гравці будуть битися з членами противника команди всередині фабрики.

Опис[]

Поспіх може бути в центрі уваги гравців, хоча іноді це може призвести до того, що вони стають необережними, особливо коли вони піднімаються на верхні поверхи. Снайпери нададуть підтримку дружнім підрозділам, розташувавшись на верхніх поверхах мапи. В інших місцях гравці, озброєні зброєю ближньої дистанції, намагатимуться змусити ворога відступити за допомогою пригнічувального вогнем або можуть фактично дозволити нападникам наблизитися до їхньої позиції та влаштувати їм засідку. Як останнє нагадування, стежте, куди ви ступите на цій мапі, оскільки платформи не забезпечують достатнього захисту від шквалу куль.

Тактики[]

Терористи[]

Як частина команди терористів, ваша зона спавну знаходиться за межами фабрики, і на відміну від спецпризначенців, у вас є кілька варіантів:

Якщо ви повернетеся до фабрики, на лівій стороні знаходиться конвеєрна стрічка, яка виведе вас прямо на подіум. Це дасть вам перевагу, але залишить у вас недостатню кількість покриття. Праворуч у вас є коротший подіум, який веде до закритих дверей у передній частині закладу та відкритого маршруту приблизно посередині. Нарешті, на рівні землі також є двері, через які можна швидко перейти.

Якщо жодна з цих стратегій не підходить, ви можете залишитися і знищити одиноких спецпризначенців через відсутність укриття.

Якщо ви вирішили вийти на подіум, краще пройти через перші двері, оскільки поручні на середніх дверях можуть призвести до того, що вас притиснуть, і це залишить вас досить вразливим. З огляду на те, що ви мчитеся поперек, є багато способів потрапити на подіум, і якщо ви підніметеся сходами, у вас буде місце для укриття.

Будьте обережні з спецпризначенцями на даху фабрики, оскільки вони мають кращі маршрути. Точка закладення вибухівки C4 знаходиться в кімнаті на півдорозі через будівлю, на середньому рівні прогулянки кішки. Це бетонна кімната управління, яка залишає вас відкритим, коли ви приходите і йдете. Якщо ви все-таки вирішите закласти C4, вам слід залишитися в кімнаті, це буде єдине місце, де ви зможете захистити бомбу.

Спецпризначенці[]

Як член команди ССО, ваша зона спауна знаходиться на стоянці, і ви можете вибігти на подіум або прорватися через гараж.

Якщо ви вирішили скористатись подіумом і повернути праворуч, увійшовши на фабрику, єдиний варіант — сховатися. Якщо ви подивитеся ліворуч, ви побачите середні двері, які терористи зазвичай приймають за доріжку, і місце бомби. Якщо ви продовжуєте рухатися, у вас є можливість обійти будівлю або увійти всередину (бажано на початку раунду, інакше ви піддастеся ворожому вогню).

Якщо ви візьмете дах і подивитеся вперед на кінець конвеєрної стрічки та дальній драбини, завжди має бути гравець, який використовує цей шлях. Якщо вам вдалося знищити ворогів у цій області, то сходи всередині будівлі — це найкращий шлях виходу. Якщо ви вирішили переїхати прямо в будівлю, будьте готові до бою внизу. Зауважте, що команда суперника може бути застала зненацька, якщо ви досить швидкі.

Так само, не забудьте перевірити позаду вас, оскільки швидкий терорист може спостерігати ваші переміщення. Якщо ви вирішили залишитися на першому поверсі, у вас буде недолік через подіум, але буде достатньо площ для прикриття по всій структурі фабрики. У будь-якій ситуації вам потрібно рухатися швидко і знати про точки входу терористів.

Якщо ви підете праворуч, стежте за середніми дверима, вони вистрілять у вас, перш ніж увійдуть всередину, але вони легко застрягають, і ви можете їх витягти. Деякі також можуть виходити з правого боку, але зачекайте їх, у вас більше прикриття. Якщо ви підете ліворуч, ви повинні бути дуже швидкими, терорист матиме далекий постріл у вас із набагато більшим прикриттям. Укривайтеся, як тільки пройдете повз середні двері, інакше вони виберуть вас зверху.

Асортимент зброї[]

Якщо ви володієте…

M4A4/AK-47[]

Намагайтеся знищувати ворожих гравців з далекі відстані, оскільки ці гвинтівки найкраще підходять для цієї ситуації. Якщо це неможливо, ви можете використовувати цю зброю для засідки на близькій відстані (хоча мапа занадто відкрита для цього). Обов’язково перезаряджайте після бою з членом команди, оскільки ця зброя не має високої ємності обойми.

P90[]

Хоча P90 є пістолетом-кулеметом і погано знищує супротивників на відстані, бронебійні снаряди є вашою найкращою допомогою, тому обов’язково скористайтеся нею. Незважаючи на те, що ця зброя має чудову ємність обойми та хорошу скорострільність, дуже обмежений запас боєприпасів може стати для вас стримуючим фактором.

KM UMP45 / ПП-19 Бізон[]

Спробуйте влаштувати засідку на ворогів, коли вони розгублені або мають низький рівень здоров’я, оскільки ця зброя не завдає прийнятної шкоди і має низьку ємність обойми (KM UMP45), або погану точність (ПП-19 Бізон).

Desert Eagle[]

Що б ви не робили, ніколи не вражайте групу ворогів з цим пістолетом, оскільки він має дуже низьку ємність обойми! Якщо ви не достатньо вправні, щоб зробити кілька ударів у голову, спробуйте відбити одиноких ворогів і ослаблених ворогів, оскільки Desert Eagle може досягти успіху проти такого типу супротивників.

Nova[]

Як і очікувалося з дробовиком, він дуже смертельний на близькій відстані, але ніколи не допомагає проти кількох ворожих гравців. Переконайтеся, що ви досить близько до члена команди супротивника, і ви вбиваєте його одним ударом, інакше цей гравець може помститися і знищити вас, коли вам доведеться знову прокачати Нова.

Five-SeveN / P250[]

Деякі гравці вважають, що ці пістолети є другим найкращим, коли Desert Eagle недоступний. Five Seven має чудові бронебійні патрони, але слабкі пошкодження, тоді як P250 є хорошою заміною Desert Eagle, оскільки зброя має більшу ємність обойми, але трохи менш точна. Наостанок: не забудьте усунути суперників, коли вони відокремлені від своєї команди та/або вони зазнали великої шкоди.

P2000 / Glock 18[]

З огляду на відмінності, P2000 є більш бажаним пістолетом у порівнянні з Glock 18, оскільки зброя має кращу точність і завдає більше шкоди цілям. Однак Glock має деякі переваги, такі як більша ємність обойми і може використовуватися в режимі серії, який завдає ще більшої шкоди, ніж P2000, але зазнає втрати точності, нижчої скорострільності та використання більшої кількості куль за певний момент часу. На завершення переконайтеся, що ви практикували володіння P2000 і Glock 18, інакше вам може бути важко знищити супротивників.

SSG 08[]

Якщо для бомби не потрібен охоронець або її потрібно знешкодити, намагайтеся триматися подалі від внутрішньої частини банку і замість цього зберігайте свою позицію зовні за допомогою SSG 08. Дах є хорошим вибором для снайперів, але ви можете бути піддані ворожий вогонь під будь-яким кутом, оскільки укриття дуже обмежене. Між тим, рівень землі не дає снайперам достатнього простору для втечі від нападників, але може дозволити вам надати додаткову підтримку своїй команді.

AWP[]

Подібно до згаданої вище тактики SSG-08, намагайтеся забезпечити прикриття членів вашої команди, знищуючи ворогів на далекій відстані. Тримайтеся подалі від ділянок, де вороги можуть наблизитися до вас, якщо тільки вибухівка C4 не була закладена. Відібрати супротивників має бути досить легко для вас, якщо ви знайомі з використанням AWP. Просто знайте, наскільки далеко (або близько) ви повинні бути подалі від нападників, і ви можете перемогти в цьому раунді.

SCAR-20 / G3SG1[]

Багато гравців Counter-Strike вважають, що ці гвинтівки переможні, хоча для володіння цією зброєю потрібно значні навички. У новачків можуть виникнути проблеми з пристосуванням до швидкості стрільби, віддачі, ваги та того факту, що SCAR-20 і G3SG1 повинні бути в руках досвідчених гравців, якщо вороги підходять занадто близько до вашої позиції. При правильному використанні ця зброя може легко знищити групи ворогів на будь-якій відстані, тому знайте про переваги та недоліки цих гвинтівок.

Advertisement